Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Jonas9881 skrivet 15 december 2024 kl. 10:38:05Var kommer bilderna ifrån? Är det från din samling eller hittade du dessa från nätet?
Sak jag lägga upp bilderna från min samling istället ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 15 december 2024 kl. 10:15:19Snälla kan du någon lägga upp dessa VHS på Archive.org🙏🙏🙏🥺
Så bra med Familjen Flinta till jul

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet 15 december 2024 kl. 13:33:44Sak jag lägga upp bilderna från min samling istället ?
Ja det kan du göra om du vill, så får vi se vad du har samlat på dig :)
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 december 2024 kl. 10:15:19Snälla kan du någon lägga upp dessa VHS på Archive.org🙏🙏🙏🥺
Den första och den tredje VHS-filmen har jag i min samling, men är inte digitaliserade än. Jag kan försöka göra det så fort som möjligt, men det kommer tyvärr inte bli före jul för nu när julgranen är framplockad kommer jag inte längre åt min VHS-bandare. :)

Filmen på den mellersta filmen tror jag tyvärr inte att jag har.

gstone

Efter att ha efterforskat saken lite mer jag har jag kommit fram till att det var just dessa två VHS som jag önskar las upp på Archive.org

Dessa har materialet som jag hemskt gärna ville se på svenska  :) :D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 15 december 2024 kl. 22:26:00Efter att ha efterforskat saken lite mer jag har jag kommit fram till att det var just dessa två VHS som jag önskar las upp på Archive.org

Det ska jag ordna, men påminn mig gärna efter Trettondagen; då jag som sagt inte har möjlighet att göra något nu under jul och nyår. :)

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 15 december 2024 kl. 22:26:00Efter att ha efterforskat saken lite mer jag har jag kommit fram till att det var just dessa två VHS som jag önskar las upp på Archive.org

Jag kan erbjuda en av filmerna. Hoppas att den faller i smaken: https://archive.org/details/familjen-flintas-glada-show-vhs

Oscar Isaksson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 december 2024 kl. 22:51:47Det ska jag ordna, men påminn mig gärna efter Trettondagen; då jag som sagt inte har möjlighet att göra något nu under jul och nyår. :)
Oj förlåt. Missade ditt svar! :-[ Fick meddelande privad om att det söktes en titel jag satt på. Hoppas jag inte tar ifrån dig tillfället, för då tar jag bort filmen.

Daniel Hofverberg

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 16 december 2024 kl. 02:21:14Oj förlåt. Missade ditt svar! :-[ Fick meddelande privad om att det söktes en titel jag satt på. Hoppas jag inte tar ifrån dig tillfället, för då tar jag bort filmen.
Nej då, slipper jag digitalisera är jag tacksam; jag har tillräckligt mycket att göra ändå. :)

gstone

gstone

gstone

gstone

Önskar någon la upp Busungarna och Änglahund i framtiden

Disneyfantasten

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 16 december 2024 kl. 02:15:12Jag kan erbjuda en av filmerna. Hoppas att den faller i smaken: https://archive.org/details/familjen-flintas-glada-show-vhs
Bra , Nu kan vi äntligen klura ut vilka som spelar dessa roller på svenska ?