Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 13 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Jag skulle gärna vilja att någon lägg upp  i Pips högtflygande Äventyr.

Den vill jag gärna se på svenska.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Ovanliga dubbningar

Citat från: gstone skrivet 20 december 2023 kl. 13:23:39Jag skulle gärna vilja att någon lägg upp  i Pips högtflygande Äventyr.

Den vill jag gärna se på svenska.
Det bör jag kunna ordna, vad det lider. :)

gstone

gstone

Det hör här förstört min dator 😡😡😡😡😡😡❗️❗️

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 24 december 2023 kl. 13:30:18Det hör här förstört min dator 😡😡😡😡😡😡❗️❗️
Hur då förstör? Du behöver ju inte ladda ner något om du inte vill.

MOA

Har ni sett vad jag laddat upp på Archive,org? ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 26 december 2023 kl. 11:07:35Har ni sett vad jag laddat upp på Archive,org? ;D
Hur ska vi kunna det, när vi inte vet vilket konto du har (d.v.s. vilket användarnamn du har där)...? Kan vi få en länk?

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 december 2023 kl. 14:04:05Så fint, tack ska du ha.
Yes den där videon e så rolig & oväntad för & va en riktigt känd VA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 26 december 2023 kl. 11:17:02Min julklapp till er
https://archive.org/details/@moavideogamer
Citat från: MOA skrivet 26 december 2023 kl. 14:12:01Yes den där videon e så rolig & oväntad för & va en riktigt känd VA
Klippet med Hasse Jonsson? För det var ganska otydligt när du bara länkade till ditt konto.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 december 2023 kl. 14:33:50Klippet med Hasse Jonsson? För det var ganska otydligt när du bara länkade till ditt konto.
Yes de va han jag mena :D

Lillefot

Är inne här lite sporadiskt just nu.

MOA

gstone