Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Ovanliga dubbningar på archive.org

Startat av Steffan Rudvall, 23 februari 2022 kl. 19:51:43

Föregående ämne - Nästa ämne

Benkt (+ 1 Dolda) och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Haap skrivet Igår kl. 22:48:58Jag har lyckats hitta The $1,000,000 Derby/1.000.000 Derbyt vilket är avsnitt 4 av Top Cat, så nu är det endast avsnitt 6 som saknas (The Missing Heir) sen är serien komplett.
Hur? Lätt eller svårt letande? Måste upp på archive.org med resten

Daniel Hofverberg

Citat från: Haap skrivet Igår kl. 22:48:58Jag har lyckats hitta The $1,000,000 Derby/1.000.000 Derbyt vilket är avsnitt 4 av Top Cat, så nu är det endast avsnitt 6 som saknas (The Missing Heir) sen är serien komplett.
Men är det med VHS-dubben eller TV-dubben? Jag har båda avsnitten med Musikservice VHS-dubb (*), om än inte digitaliserade än, så de är inte sällsynta - utan det är TV-dubben av Media Dubb från TV3, Cartoon Network eller Boomerang av de här två avsnitten som är svårare att få tag i.

(*): Lite oklart vem som legat bakom dubbningarna på Musikservice VHS-utgåvor, men personligen skulle jag sätta en slant på Videobolaget och Kit & Co.