Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Barbie (spelfilm, 2023)

Startat av Disneyfantasten, 28 april 2022 kl. 19:56:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet  7 juli 2023 kl. 16:37:25Om den inte dubbas, finns det då någon chans att det blir som med Dora and the Lost City of Gold, att den dubbas till Video on Demand?  ???
Beror på vilken målgrupp som den här filmen faktiskt vänder sig till, vilket är svårt att veta enbart utifrån trailers. Skulle den vara mer familje-/ungdomsinriktad finns det en chans, men är det som vi misstänker att filmen främst riktar sig till en vuxen publik så är det väl i stort sett uteslutet med dubbning.

gstone

Det vore Kul on det kom Barbie leksaker på McDonalds för att samman falla med denna film  :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Om 30 miniuter ska jag åka på Bio och se den här filmen :D

Simon Axelsson

Det här är oironiskt en av mina favoritfilmer från året så här långt. Den och Oppenheimer ligger på en delad andraplats bakom Spider-Man: Across the Spider-Verse
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 23 juli 2023 kl. 15:02:24Det här är oironiskt en av mina favoritfilmer från året så här långt. Den och Oppenheimer ligger på en delad andraplats bakom Spider-Man: Across the Spider-Verse.
Vad kulatt du också gillade den :D

gstone

Om filmen hade dubbat hade helt Fredrik Hiller varit prefekt som Ken ;D

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 23 juli 2023 kl. 17:10:33Om filmen hade dubbat hade helt Fredrik Hiller varit prefekt som Ken ;D
Tveksam till det. Matchar inte riktigt Ryan Goslings röst, lite för mörk. Thomas Järvheden var min första tanke. 

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 23 juli 2023 kl. 19:58:50Tveksam till det. Matchar inte riktigt Ryan Goslings röst, lite för mörk. Thomas Järvheden var min första tanke.
Vem skulle dubba Rhea Perlmas roll ?

Vill inte spoila den för folk som inte sett filmen ;D

gstone

Jag gillade extra mycket bittarna där Rhea Perlman.

Hon är en välidgit bra skådsperska och hade en del väldigt känslosama repilker :D

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 23 juli 2023 kl. 20:11:39Vem skulle dubba Rhea Perlmas roll ?

Vill inte spoila den för folk som inte sett filmen ;D
Annica Smedius eller Irene Lindh kanske? Vet att Vicki Benckert dubbat henne en gång tidigare, men tror mer på nån av dem. 

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 23 juli 2023 kl. 20:36:10Annica Smedius eller Irene Lindh kanske? Vet att Vicki Benckert dubbat henne en gång tidigare, men tror mer på nån av dem.
Irene Lindh dubbade henne sist också.

I filmen 13 the Musical från 2022

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 23 juli 2023 kl. 20:36:10Annica Smedius eller Irene Lindh kanske? Vet att Vicki Benckert dubbat henne en gång tidigare, men tror mer på nån av dem.
Ia Langhammer dubade henne i Star Wars The Bad Batch.

gstone

Jag älsakade sången Pink :D

Lizzo är fantastisk ;D

gstone

Tänker Disneyfantasten fortfrande se filmen ?

gstone

Den här filmen tyckte jag var väldigt bra :D