Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

WILLDUBGURU & CHARGUIGOU

Startat av Disneyfantasten, 7 maj 2022 kl. 16:08:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

DingoPictures2005

Citat från: E skrivet  5 maj 2025 kl. 23:41:55DU startade en sådan mot Charguigou🤦🏻�♂️🤣

Detta är därför jag tycker det borde finnas en åldersgräns för att kunna registrera sig på detta forum
Det är sant att jag gjorde här på forumet, men jag trodde på det William sa (tyvärr).

När någon håller på att pissa på en jävlig stämning mot andra så är det lätt att dras in i det.

Jag vet när jag gör fel, och i detta tillfället så har jag gjort det men nu tänker jag sluta denna konvon.

BPS

Citat från: E skrivet  5 maj 2025 kl. 22:59:26Det blev DU också när han tydligt visade dig en screenshot på hans konversation med Guri. Ignorerande du den med flit eller?🤣
Citat från: E skrivet  5 maj 2025 kl. 23:41:55DU startade en sådan mot Charguigou🤦🏻�♂️🤣

Detta är därför jag tycker det borde finnas en åldersgräns för att kunna registrera sig på detta forum
Varför försöker du elda upp saken? @DingoPictures2005 fick felaktig information och har nu bett om ursäkt därför bör vi alla respektfullt lägga ner konversationen. Det finns ingen anledning för oss utomstående att i efterhand diskutera en konflikt som redan är över.