Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Elementärt (Elemental, 2023)

Startat av gstone, 16 maj 2022 kl. 17:28:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2023 kl. 22:17:27Jag har oockså folk som jag vill se i dubbningar :D

Du är mer än gärna välkommen att dela med dig av det.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Disneyfantasten

gstone

Några jag önskar skulle dubba är Sofie Gunnarsson.John Martin Bengtsson( en prins kankse)Oscar Pierrou Lindén( skullle passa till en queer roll) ,Johannes Wanselow ( auktoritär men komisk roll typ Sutan, Lawarnce eller Kapten Krok),Carina Söderman( någon vänlig gamla dam roll)Lotte Ohlander( någon sjungade over the top roll typ Mor Gothel , Ursula eller Georgette ), Ellen Lindblad , Hanna Lindblad , Kitty Chan , Frida Modén Treich(hon har dubbat men bara körsång tror jag igen roll), Sara Jangfeldt,  Anna Salonen, Feline Andersson, Vera Veljovic, Max Jansson, Sofia Mustaniemi. Oskar H. Olsson.,  David Lundqvist. Marie Gathe,  Karin Mårtenson Ghods , Lina Svahn Larsson och  Camila Bejarano Wahlgren,

gstone

Citat från: gstone skrivet 14 juni 2023 kl. 22:54:29Några jag önskar skulle dubba är Sofie Gunnarsson.John Martin Bengtsson( en prins kankse)Oscar Pierrou Lindén( skullle passa till en queer roll) ,Johannes Wanselow ( auktoritär men komisk roll typ Sutan, Lawarnce eller Kapten Krok),Carina Söderman( någon vänlig gamla dam roll)Lotte Ohlander( någon sjungade over the top roll typ Mor Gothel , Ursula eller Georgette ), Ellen Lindblad , Hanna Lindblad , Kitty Chan , Frida Modén Treich(hon har dubbat men bara körsång tror jag ingen roll), Sara Jangfeldt,  Anna Salonen, Feline Andersson, Vera Veljovic, Max Jansson, Sofia Mustaniemi. Oskar H. Olsson.,  David Lundqvist. Marie Gathe,  Karin Mårtenson Ghods , Lina Svahn Larsson och  Camila Bejarano Wahlgren,
Så jag hoppas att några utav dessa får roller i kommande dubbade filmer.

Helst Disney enligt mig :D

gstone

gstone

Marcusen

Jag vill vara positiv och se fram emot filmen men det hjälper inte att regissören ligger bakom en av de sämsta pixarfilmerna

gstone

Jag har en fråga till Disneyfantasten ?

Har du några idéer om hur du skulle rollsätta den svenska dubbningen av den här filmen ?

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2023 kl. 12:19:56Jag har en fråga till Disneyfantasten ?

Har du några idéer om hur du skulle rollsätta den svenska dubbningen av den här filmen ?
Tyvärr vet jag inte ännu, men eftersom filmen har Sverigepremiär på bio 7 juli så skulle jag gissa att den antagligen släpps på DVD under hösten eller möjligen rentav i december (då den bör vara en eftertraktad julklapp).

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 juni 2023 kl. 15:30:53Tyvärr vet jag inte ännu, men eftersom filmen har Sverigepremiär på bio 7 juli så skulle jag gissa att den antagligen släpps på DVD under hösten eller möjligen rentav i december (då den bör vara en eftertraktad julklapp).
Hur har det här med min fråga att göra ?

Jag frågar vilka röster du skulle e välja til den svenska dubbningen.

Inte när dom koomer fysika media ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 juni 2023 kl. 19:09:48Hur har det här med min fråga att göra ?

Jag frågar vilka röster du skulle e välja til den svenska dubbningen.

Inte när dom koomer fysika media ;)

Jag sa ju att jag inte vet det ännu.

gstone

Jag undrar hur dubbingen av Upp kortfilmen kommer se ut ?

Elios