Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 21 oktober 2023 kl. 17:13:06Efter dom 30 åren som gått e Hasse nästan unrecognisable
Han har ju åldrats men tittar man på ansiktet så har inte det förändrats särskilt mycket.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 oktober 2023 kl. 17:35:18Han har ju åldrats men tittar man på ansiktet så har inte det förändrats särskilt mycket.
Förutom att han skaffat skägg för Lendo

gstone

Citat från: MOA skrivet 21 oktober 2023 kl. 17:13:06Efter dom 30 åren som gått e Hasse nästan unrecognisable
Tur att han bara jobbar min sin röst då😂😉
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 21 oktober 2023 kl. 19:17:42Tur att han bara jobbar min sin röst då😂😉
Men nej han e inte ful,vill inte va dum mot nån jag älskar.Alla blir ju äldre men jag skulle inte känna igen Hasse idag om de inte var för Leif Lendo

gstone

Citat från: MOA skrivet 21 oktober 2023 kl. 19:33:44Men nej han e inte ful,vill inte va dum mot nån jag älskar.Alla blir ju äldre men jag skulle inte känna igen Hasse idag om de inte var för Leif Lendo
Ursäkta om du tog illa up :-[

gstone

Jag har hittat en roll som jag gillar Ole Ornered i.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 oktober 2023 kl. 00:00:25Jag har hittat en roll som jag gillar Ole Ornered i.
Vilken karaktär är det?

gstone

Disneyfantasten

gstone

gstone

Snart kanske jag inte har någon mening att leva längre  :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet 25 oktober 2023 kl. 10:59:56Snart kanske jag inte har någon mening att leva längre  :'(
Sök genast hjälp om du känner dig självmordsbenägen,skriv inte flera inlägg om att du inte orkar leva längre.Vi är inga psykologer & kan därför inte hjälpa dig mer än så här

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 25 oktober 2023 kl. 11:46:23Sök genast hjälp om du känner dig självmordsbenägen,skriv inte flera inlägg om att du inte orkar leva längre.Vi är inga psykologer & kan därför inte hjälpa dig mer än så här
Han säger ju det här på grund av fysik media så jag kanske låter elak men han får ta och rycka upp sig...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 oktober 2023 kl. 12:13:38Han säger ju det här på grund av fysik media så jag kanske låter elak men han får ta och rycka upp sig...
Jag vill ha någon mening med libet :(

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 oktober 2023 kl. 12:13:38Han säger ju det här på grund av fysik media så jag kanske låter elak men han får ta och rycka upp sig...
Dumma gube