Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2023 kl. 23:32:50I bland säger  hbtq folk dåliga saker om hetero människor.
Och det tycker du är festligt? Hjälp mig förstå, för jag tycker det du säger låter väldigt motsägelsefullt.

Tyvärr är det så att det är väldigt enkelt för människor att säga dåliga saker om andra människor oavsett. I det som du nämner är det troligtvis ett "vi och dom tänk" som ligger bakom det, har inget med sexualitet och könsidentitet. Sker lika lätt om det är vise versa.

gstone

Jag har en tendens att nästan bli spyfärdig när jag ser en hel film dubbade på svenska och sen inte cfår veta vilka rösterna var :(

gstone

Jag har lite svårt att se Frida Örhn som en kändis :-X

Ni kan gärna fråga varför  :)

gstone

Jag tycker nog att live action Pinocchio(2022) har en bättre dubbbning än den tecknad filmen.

Trots att jag älskar John Harryson.

gstone

Jag var rädd att live action Vaiana  inte skulle bli en musikal.

Det skulle varit hemskt.

gstone

Det är fel av Disney att ta bort saker från sin streamingtjänest och jag är riktigt arga på dom för att dom kommer att göra det ! >:(

gstone

Jag tar alltid hjäp av pappa när jag ska köpa saker på nätet.

Utan pappa skulle jag inte kunna handla saker online :-\

Jag är så glad att jag har pappa :D

gstone

Ibland önskar jag nästan att Skådespelare som inte fick rollen tråden inte hade gjorts.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 22 maj 2023 kl. 15:25:58Ibland önskar jag nästan att Skådespelare som inte fick rollen tråden inte hade gjorts.
Varför det?

Jag tycker att den är riktigt intressant, dels tillhör det historiken och dels är den inspirations-framkallande.  :)

gstone

Jag gillar inte b-filmer.

Jag ser aldrig på dom.

gstone

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 maj 2023 kl. 13:49:10Om Skådespelare som inte fick rollen eller Bfilmer?
Något som jag nu tagit bort.

Vill inte säga vad.

gstone

Jag har väldigt väldigt väldigt många filmer som ganska ofta lyckas jag inte hitta den jag ska se.

gstone

Jag är väldigt orolig över en sak med Änder! :-\