Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 november 2023 kl. 10:02:31Jag betvivlar starkt att någon någonsin kommer att tvinga dig - vi kommer bara med kloka råd, då du missar oerhört mycket bra annars. Om du tar emot råden eller inte är upp till dig. :)
Även jag har insett det en del gånger, jag dömde oschysst ut Det Regnar Köttbullar, Rango, Legofilmen och Surfs Up på förhand innan jag ens hade sett filmerna, men när jag väl såg filmerna så insåg jag hur bra de egentligen var, det bevisar att allt inte alltid är vad man antar, och jag ångrar alla fördomar jag haft om filmerna.

Erika

Citat från: gstone skrivet 23 november 2023 kl. 09:50:37Tänker du tvinga mig ? >:(
Som andra har sagt, ingen tvingar dig.

En fråga, dock. Är det svårt för dig att läsa undertexter p.g.a. dyslexi? Kanske finns det något bra hjälpmedel som skulle passa dig?  

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 23 november 2023 kl. 10:02:31Jag betvivlar starkt att någon någonsin kommer att tvinga dig - vi kommer bara med kloka råd, då du missar oerhört mycket bra annars. Om du tar emot råden eller inte är upp till dig. :)
Men jag kan ju inte gänga med :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 november 2023 kl. 10:07:56Även jag har insett det en del gånger, jag dömde oschysst ut Det Regnar Köttbullar, Rango, Legofilmen och Surfs Up på förhand innan jag ens hade sett filmerna, men när jag väl såg filmerna så insåg jag hur bra de egentligen var, det bevisar att allt inte alltid är vad man antar, och jag ångrar alla fördomar jag haft om filmerna.
Fast detta är mer for pratisika själ.

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 24 november 2023 kl. 22:08:46Jag har aldrig färgat håret ;D
Behöver man bekänna det? Det är väl inte konstigt.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 24 november 2023 kl. 22:31:59Behöver man bekänna det? Det är väl inte konstigt.
Gjorde de bara för att LoL

MOA

Detta var roligt för 8 år sen
Undrar vars videon tog vägen

gstone

Nu när jag sett hela filmen på svenska kan jag säga att den svenska dubbningen av Det magiska svärdet – Kampen om Camelot är jättebra :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 november 2023 kl. 10:07:56Även jag har insett det en del gånger, jag dömde oschysst ut Det Regnar Köttbullar, Rango, Legofilmen och Surfs Up på förhand innan jag ens hade sett filmerna, men när jag väl såg filmerna så insåg jag hur bra de egentligen var, det bevisar att allt inte alltid är vad man antar, och jag ångrar alla fördomar jag haft om filmerna.
Dock kommer jag aldrig se Norm of the North ;D ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 26 november 2023 kl. 12:52:14Dock kommer jag aldrig se Norm of the North ;D ;)
Har hört att den filmen ska vara dålig, så sannolikheten att jag ser den är liten.

Måne

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 november 2023 kl. 12:54:45Har hört att den filmen ska vara dålig, så sannolikheten att jag ser den är liten.
Kom dock ihåg Disneyfantsten.
Även om folk säger att den är dålig så kan du ju fortfarande gilla den :)

Disneyfantasten

Citat från: MoonFace skrivet 26 november 2023 kl. 14:24:44Kom dock ihåg Disneyfantsten.
Även om folk säger att den är dålig så kan du ju fortfarande gilla den :)
Du har inte fel, men det behöver inte betyda att jag automatiskt kommer göra det, och jag har alltid mina anledningar till att tycka som jag gör, allt har sin tid...

Å andra sidan, det finns ju ändå relativt många filmer som inte är särskilt omtyckta men som jag personligen tycker är riktigt bra, t.ex. Rock-A-Doodle, Tummelisa, Svanprinsessan, Pingvinen och Lyckostenen, Det Magiska Svärdet Kampen om Camelot, m.fl.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 november 2023 kl. 14:50:52Å andra sidan, det finns ju ändå relativt många filmer som inte är särskilt omtyckta men som jag personligen tycker är riktigt bra, t.ex. Rock-A-Doodle, Tummelisa, Svanprinsessan, Pingvinen och Lyckostenen, Det Magiska Svärdet Kampen om Camelot, m.fl.
Där e jag!

Måne

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 november 2023 kl. 14:50:52Du har inte fel, men det behöver inte betyda att jag automatiskt kommer göra det, och jag har alltid mina anledningar till att tycka som jag gör, allt har sin tid...

Å andra sidan, det finns ju ändå relativt många filmer som inte är särskilt omtyckta men som jag personligen tycker är riktigt bra, t.ex. Rock-A-Doodle, Tummelisa, Svanprinsessan, Pingvinen och Lyckostenen, Det Magiska Svärdet Kampen om Camelot, m.fl.
Det var mest att man ska aldrig säga aldrig! :)
Det jag menade med att oavsett vad andra tycker så... ja man vet aldrig :D