Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 januari 2024 kl. 17:06:05Vad trodde du att han hette? :)
Tidigare skrev han Mattias Nave utan K så därför

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  2 januari 2024 kl. 17:09:47Tidigare skrev han Mattias Nave utan K så därför
Delvis rätt, det rörde sig om hur jag trodde att namnet uttalades mer än hur det stavades.😅
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Omdubbningen av Brisby och Nimhs hemlighet är faktiskt bättre än orginaldubbningen.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2024 kl. 17:39:36Omdubbningen av Brisby och Nimhs hemlighet är faktiskt bättre än orginaldubbningen.
Det håller jag fullständigt med om. Omdubben gjordes nog också med högre budget, då ju originaldubben bara gjordes direkt för VHS (på bio gick ju filmen bara i textad originalversion i Sverige).

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  3 januari 2024 kl. 20:28:27Det håller jag fullständigt med om. Omdubben gjordes nog också med högre budget, då ju originaldubben bara gjordes direkt för VHS (på bio gick ju filmen bara i textad originalversion i Sverige).
Du hade vist rätt trots allt :D

gstone

Casper möter Wemdy är ganska bra 😊 

Före jag såg den hade jag utslutande hört dåliga saker om 😉

Bättre än det " magiska äventyret " i alla fall.

Men det är en smak sak så klart  :)

gstone

Jag är inte tillåten att använda Tradera själv 😅

Skokaka

Jag känner mig som att jag faktiskt kan relatera till Kalle Anka... :-\

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet  7 januari 2024 kl. 00:31:35Jag känner mig som att jag faktiskt kan relatera till Kalle Anka... :-\
Är du också en halvnaken Anka som ingen förstår?

Skokaka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 januari 2024 kl. 00:37:02Är du också en halvnaken Anka som ingen förstår?
Jag menar att jag blir upprörd över en del saker och det känns ibland som att jag kan aldrig ta en paus.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet  7 januari 2024 kl. 00:38:28Jag menar att jag blir upprörd över en del saker och det känns ibland som att jag kan aldrig ta en paus.
Förlåt för mitt dåliga skämt jag trodde du också skämta

Skokaka

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 januari 2024 kl. 00:43:22Jag respekterar inte någon.
Lämna oss ifred!!! Respekterar inte dig heller

gstone

Jag är faktiskt väldigt nöjd med dom nuvarande rösterna till Looney Tunes karaktärerna.