Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Om Irene Lindh dör här nästa kommer nästa överväga att lägga ner mitt intresse i dubbning 😢🥺🥺
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

JAG ÄLSKAR JAN ERIK AUNE!!!!!!

gstone

Jag kanske gillar  Anette Belander som Bo Peep mer än Lena Ericsson.

Anette passar nog bättre.

gstone

Jag har var på en CD affär idag och dom hade fyra lådor med filmer för 10 KR så jag köpte fyra dåliga filmer eftersom dom var dubbade till svenska och jag är självklart intresserad av dubbning ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 17 januari 2024 kl. 00:57:54Om Irene Lindh dör här nästa kommer nästa överväga att lägga ner mitt intresse i dubbning 😢🥺🥺
Inte ska du göra det, jag delar din oro och din sorg om många personer men vi får försöka hedra dem.

Skokaka

Jag brukade vara rädd för ett Flash spel sedan barndomen. :-[

Lilla My

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 24 januari 2024 kl. 00:32:24Jag brukade vara rädd för ett Flash spel sedan barndomen. :-[
Jag var rädda för visa  konstiga saker som barn so barn med.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 24 januari 2024 kl. 00:32:24Jag brukade vara rädd för ett Flash spel sedan barndomen. :-[
Arcane? Om jag har rätt delar vi samma barndomsrädslor, spelet var så sjukt obehagligt när jag var barn. Spelade det ändå & har aldrig berättat för någon i familjen att jag gjort det

gstone

Jag var rätt rädd för  Myrmobbaren som barn :-[

gstone

Jag skulle inte kunna leva utan Spotify ;D

gstone

Jag kan köpa en DVD enbart för att Torsten Wahlund med i den svenska dubbningen på DVDn 😅❤️

Skokaka

Citat från: Lilla My skrivet 24 januari 2024 kl. 08:11:07Vilket?
Singing Horses. Ja, jag vet, pinsamt. Men det var för att hästen längst till höger repeterar samma sak om och om igen, och det lät för deppigt, tyckte jag. Det enda som händer i spelet är att fyra hästar sjunger, så, inget annat... 

En kompis spelade detta när jag var liten och kollade på, han tyckte såklart att det var roligt att hästarna sjunger medan jag tyckte att det var rätt... "Creepy" för mig. 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 24 januari 2024 kl. 20:03:57Singing Horses. Ja, jag vet, pinsamt. Men det var för att hästen längst till höger repeterar samma sak om och om igen, och det lät för deppigt, tyckte jag. Det enda som händer i spelet är att fyra hästar sjunger, så, inget annat...

En kompis spelade detta när jag var liten och kollade på, han tyckte såklart att det var roligt att hästarna sjunger medan jag tyckte att det var rätt... "Creepy" för mig.
Det spelet har jag aldrig spelet eller hört talas om men om jag hittar det gör jag en video på det

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 24 januari 2024 kl. 21:40:41Det spelet har jag aldrig spelet eller hört talas om men om jag hittar det gör jag en video på det
Fast inget annat händer i denna spelet, så...