Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2024 kl. 00:30:02Jag väntade mig inte riktigt att så många skulle gå på Amber Heards snyfthistoria 😒

Stackars Johnny Depp
Hon dömdes ju för förtal som hon medvetet spridit för att förstöra för honom. Juryn dömde ju Heard till att betala Depp 10 miljoner dollar.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juli 2024 kl. 00:33:33Hon dömdes ju för medvetet förtal som hon delat för att förstöra för honom. Juryn dömde ju Heard till att betala Depp 10 miljoner dollar.
Bra 😁🔥👏👏❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  2 juli 2024 kl. 00:33:33Hon dömdes ju för medvetet förtal som hon delat för att förstöra för honom. Juryn dömde ju Heard till att betala Depp 10 miljoner dollar.
Jag gick efter vad randos på sociala media sa  ;D ;)

BPS

Citat från: gstone skrivet  2 juli 2024 kl. 00:39:36Jag gick efter vad randos på sociala media sa  ;D ;)
Jag tror inte hon har betalat dock

gstone

Citat från: BPS skrivet  2 juli 2024 kl. 01:34:39Jag tror inte hon har betalat dock
Är frestade att använda B ordet här 😅

MOA

Jag råkade skrämma en tittare att tro att Johan Hedenberg var död, är så ledsen för det nu

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet  5 juli 2024 kl. 13:49:05Jag råkade skrämma en tittare att tro att Johan Hedenberg var död, är så ledsen för det nu
På grund av att Gunnar Ernblad hade gått bort när du gjorde din hyllning till honom? Så att tittarna tror att det är bara när folk går bort som du gör hyllningar?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 juli 2024 kl. 13:57:59På grund av att Gunnar Ernblad hade gått bort när du gjorde din hyllning till honom? Så att tittarna tror att det är bara när folk går bort som du gör hyllningar?
Ja troligen, hyllade Hasse för 4 år sedan & han är hur levande som helst. Hyllade Johan för att han fyller 70 om 3 månader

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 16:38:43Jag är berusad nu
Man ska aldrig vara online när man är påverkad   >:(

MOA

Jag trodde faktiskt att Super Mario 3D All Stars hette Super Mario All Stars så därför kunde jag inte hitta det på Nintendos eShop

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 13 juli 2024 kl. 18:29:25Jag trodde faktiskt att Super Mario 3D All Stars hette Super Mario All Stars så därför kunde jag inte hitta det på Nintendos eShop
Fast spelet har ju blivit delistat, så hade det ens hjälpt att söka det korrekta namnet?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 13 juli 2024 kl. 18:36:54Fast spelet har ju blivit delistat, så hade det ens hjälpt att söka det korrekta namnet?
Farsan som är switchbanken har lagt bud på Tradera så har vi tur blir spelet vårt om ett tag

gstone

Jag blev rätt förfärad när jag fick veta att bebisar inte kom ut genom magen utan ett annat ställe :-[

Disneyfantasten

Vet inte om detta kan klassas som en "bekännelse" precis, men;

Jag kommer att ta ledigt från min DV de två kommande veckorna (30 & 31)

Jag hoppas att den tiden blir riktigt bra, likaså också när jag börjar på DVn igen.

På tal om det så måste jag medge att jag ser på min DV-personal som mer än personal: de är mina vänner.