Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 januari 2025 kl. 23:41:08Jag känner mig som en jackass...
Har folk sparkat dig i ärslet eller? Vi gör inte så mot dig

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 januari 2025 kl. 11:02:13Har folk sparkat dig i ärslet eller? Vi gör inte så mot dig
Tja, jag känner mig bara så här efter att ha utryckt mig själv medan jag är förbannad... :-\

MOA

Ibland har jag trott att Skokaka övergett forumet :'(

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 januari 2025 kl. 22:24:01Ibland har jag trott att Skokaka övergett forumet :'(
Varför tror du att jag skulle göra det?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 januari 2025 kl. 23:34:32Varför tror du att jag skulle göra det?
För att du skulle göra............det där...........

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 januari 2025 kl. 23:37:41För att du skulle göra............det där...........
Åh, kom igen nu, gullet, jag är ändå för feg för att faktiskt försöka. Jag blev nog visst bara frustrerad över en del saker och ting. ;)  

gstone

Faktumet att den fysiska media utgåvorna av Wicked inte kommer innehålla den svenska dubbningen har faktiskt gjort otroligt ledsen jag förbannar gud  >:(

Kan gå in i en depression  :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 januari 2025 kl. 23:38:50Åh, kom igen nu, gullet, jag är ändå för feg för att faktiskt försöka. Jag blev nog visst bara frustrerad över en del saker och ting. ;) 
Det är bra nu :D

Disneyfantasten

Detta borde jag ha sagt för längesedan, men;

Nuförtiden har jag betydligt lättare att hantera min vrede jämfört med för flera år sedan, antagligen för att jag nu är äldre och även har mognat.

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 januari 2025 kl. 21:17:07Detta borde jag ha sagt för längesedan, men;

Nuförtiden har jag betydligt lättare att hantera min vrede jämfört med för flera år sedan, antagligen för att jag nu är äldre och även har mognat.
Förmodligen jag också.

Kan tyvärr inte säga detsamma om vissa nära mig......
- what.

gstone

Gillar inte riktigt Sveriges nuvarande styrande politiker  :(

Ulf är en tönt och och Jimmy Åkesson är en mobbare  :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 januari 2025 kl. 23:46:19Gillar inte riktigt Sveriges nuvarande styrande politiker  :(

Ulf är en tönt och och Jimmy Åkesson är en mobbare  :-\
Var Stefan Löfven bättre?

PatoskyeIII

Citat från: MOA skrivet 25 januari 2025 kl. 11:02:13Var Stefan Löfven bättre?
Han ljög i alla fall inte för förintelseöverlevande och har inte dragit in Sverige i internationella avtal som kommer få oss döda.