Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Two and a Half Men

Startat av TonyTonka, 27 juli 2022 kl. 21:59:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Hur många här inne gillar den här serien? Själv tillhör jag skalan som älskar Charlie-avsnitten men inte klarar av Walden-avsnitten. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

TonyTonka

Finns det verkligen ingen här som gillar denna serien?
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Lilla My

Själv ogillar jag verkligen Two and a Half Men. Är inte min typ av serie.