Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

SD = rasistiska idioter vita kränkta röstar på

Startat av Goliat, 10 september 2022 kl. 06:39:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tycker du om SD?

NEJ!!!
3 (33.3%)
Absolut inte
1 (11.1%)
Icke sa Nicke
0 (0%)
Glöm det! Jag är emot rasism
4 (44.4%)
Ja, tyvärr 👎👎👎👎
1 (11.1%)

Antal personer som röstat: 9

Omröstningen har avslutats: 20 september 2022 kl. 06:42:07

TonyTonka

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 12:53:30Kastar inte stämplar på folk helt utan anledning dock. Till skillnad från extremist Goliat. Eller skapar trådar med titlar som en femåring skulle skrivit ihop bättre.

Ska vi inte ta och skita i det demokratiska valet och låta hela Sverige bli en riktig shitshow som i Malmö där extremist Goliat bor. Ser så himla trevligt ut. Någon idiot går och bränner en bok och alla blir totalt galna och det blir rena rama kriget. Heja Malmööö

S = nazister röstar på detta parti
M = rika kränkta vita män röstar på detta parti
SD = muppar röstar på detta parti
C = etc etc
V
KD
L
M
etc

Verkar det moget att hålla på så? Haha vilket jävla skämt det här forumet har blivit om man tycker detta är bra.
Du har också kastat stämplar på folk och kallat dem saker, dessutom kallar du ju Goliat för extremist, är inte det att kasta en stämpel på folk?

Dina inlägg i trådarna om #metoo och vissa av dem i Corona-tråden är inte heller så trevliga. 
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Goliat

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 12:55:31Du har också kastat stämplar på folk och kallat dem saker, dessutom kallar du ju Goliat för extremist, är inte det att kasta en stämpel på folk?

Dina inlägg i trådarna om #metoo och vissa av dem i Corona-tråden är inte heller så trevliga.
Sant. Och det han skrev precis nu angående extremist är så kallat förtal och kan enligt lag anmälas. Vilket visar på hur illa det är. Dessutom hot också om att döda mig som skickades via pm och kalla mig för en snöflinga som kan mosas ihjäl är olaga hot dessutom. Så det kanske är på tiden att jag faktiskt borde lägga en polisanmälan och låta dem ta ut uppgifter och faktiskt driva detta till rättegång. Ju mer han skriver nu kommer sparas och användas mot honom.

Jabberjaw

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 12:55:31Du har också kastat stämplar på folk och kallat dem saker, dessutom kallar du ju Goliat för extremist, är inte det att kasta en stämpel på folk?

Meningen är väl att folk ska få tycka och tänka som dom vill sålänge man inte är just homofobisk, hatisk mot vissa folkgrupper eller gör andra hatiska saker. Förstår då inte hur man kan tycka att någon kastar stämplar på folk när det enda jag skrev är att Goliat är extremist. Under tiden har han delat ut titlar som

Nazist, tomteskogen troll, foliehatt, att man sympatiserar med rasism och homofobi bara för att man låter folk rösta på vad dom själva vill. Vem är det egentligen som kör härskartekniker. Han har ju den största hycklaren här på forumet. En riktig mansgris, en jättebebis i förklädnad. ??? ;D

TonyTonka

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 13:00:02Meningen är väl att folk ska få tycka och tänka som dom vill sålänge man inte är just homofobisk, hatisk mot vissa folkgrupper eller gör andra hatiska saker. Förstår då inte hur man kan tycka att någon kastar stämplar på folk när det enda jag skrev är att Goliat är extremist. Under tiden har han delat ut titlar som

Nazist, tomteskogen troll, foliehatt, att man sympatiserar med rasism och homofobi bara för att man låter folk rösta på vad dom själva vill. Vem är det egentligen som kör härskartekniker. Han har ju den största hycklaren här på forumet. En riktig mansgris, en jättebebis i förklädnad. ??? ;D
SD är ju homofobiska, hatiska mot vissa folkgrupper och gör andra hatiska saker? 
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Goliat

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 13:00:02Meningen är väl att folk ska få tycka och tänka som dom vill sålänge man inte är just homofobisk, hatisk mot vissa folkgrupper eller gör andra hatiska saker. Förstår då inte hur man kan tycka att någon kastar stämplar på folk när det enda jag skrev är att Goliat är extremist. Under tiden har han delat ut titlar som

Det jag svarade på var på samma sätt du skrev och förtydligade detta. Det du skriver är långt över okey eller att någon ska acceptera. Säger du sådana saker framför andra? 🤔

Dessutom lägger du till saker, du kallade mig mansgris och jättebebis för att trycka ner. Men du tar inte upp att du hotade att döda mig via PM som du skrev tidigare i år.

Jabberjaw

Citat från: TonyTonka skrivet 10 september 2022 kl. 13:02:14SD är ju homofobiska, hatiska mot vissa folkgrupper och gör andra hatiska saker?
Ja men vad har detta med saken att göra som du precis skrev "SD = rasistiska idioter vita kränkta röstar på"

Det är det enda jag inte får ihop. Jag är vit, röstar inte på SD. Men jag vet flera av mina utländska vänner som är SVARTA som röstar på SD. Är dom vita rasister eller vadå jag får inte ihop Goliats logik eller syftet med tråden.

Jabberjaw

Citat från: Goliat skrivet 10 september 2022 kl. 13:03:23Det jag svarade på var på samma sätt du skrev och förtydligade detta. Det du skriver är långt över okey eller att någon ska acceptera. Säger du sådana saker framför andra? 🤔

Dessutom lägger du till saker, du kallade mig mansgris och jättebebis för att trycka ner. Men du tar inte upp att du hotade att döda mig via PM som du skrev tidigare i år.

Skicka en print på det där PM:et.  Du blandar ihop mig med någon annan........
Ja för du beter dig som att det bara finns en enda sak att göra så fort det är ett hett ämne i världen. Är du någon slags jesus som vet allt och kan det rätta för alla människor. Jag håller ju med allt ni skrivit om att det är dåligt att tycka så. Så varför är jag en SD:are nu helt plötsligt. Galen värld.

Goliat

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 13:04:16Ja men vad har detta med saken att göra som du precis skrev "SD = rasistiska idioter vita kränkta röstar på"

Det är det enda jag inte får ihop. Jag är vit, röstar inte på SD. Men jag vet flera av mina utländska vänner som är SVARTA som röstar på SD. Är dom vita rasister eller vadå jag får inte ihop Goliats logik eller syftet med tråden.
De heter inte svarta. Det är ett talesätt "vita kränkta män", det syftar på en person (även kvinnor kan bli kallade för) som gör något negativt och försvarar, men de gör det för de är missnöjda med sig själva. Kan ändra om det om du inte förstår talesätt.

Goliat

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 13:06:22Skicka en print på det där PM:et.  Du blandar ihop mig med någon annan........
Nej du kallade mig för snöflinga som du lätt skulle kunna krossa = ta livet av. Du kan gå in i din utlåda. Skriver du så mycket att du glömmer bort vad du skriver?

Jag kommer nu att gå igenom och spara allt, har skrivit ett skript som i webbläsaren via greasymonkey döljer enbart dina inlägg. Så kör den efteråt. Så kommer inte se något mer du skriver sedan. Så hej då. 👋 ,(Döljer enbart för mig kör regex enbart på webläsaren den är aktiverad på)

Jabberjaw

Citat från: Goliat skrivet 10 september 2022 kl. 13:11:15Nej du kallade mig för snöflinga som du lätt skulle kunna krossa = ta livet av. Du kan gå in i din utlåda. Skriver du så mycket att du glömmer bort vad du skriver?

Jag kommer nu att gå igenom och spara allt, har skrivit ett skript som i webbläsaren via greasymonkey döljer enbart dina inlägg. Så kör den efteråt. Så kommer inte se något mer du skriver sedan. Så hej då. 👋 ,(Döljer enbart för mig kör regex enbart på webläsaren den är aktiverad på)

Du är så himla duktig "King Owl" aka Goliat. Vi har bara pratat en gång i PM och det kan jag gärna lägga upp här då det handlade om tecknat. Men har aldrig skrivit något hatiskt i ett PM till någon. Det kan ju Daniel eller Erika faktiskt kolla upp om dom vill så får vi det skitsnacket ur världen. Det verkar nästan som att du hittar på saker för att allting ska gå din väg. Och har du inga som håller med dig så blir du sur. Tycker man och tänker inte som dig så försöker du plocka bort det. Låter faktiskt lite på gränsen mot narcissistiskt i stilen.

Så varför hitta på saker som inte är sant och sedan sluta svara?

Goliat

Citat från: Jabberjaw skrivet 10 september 2022 kl. 13:17:49Du är så himla duktig "King Owl" aka Goliat. Vi har bara pratat en gång i PM och det kan jag gärna lägga upp här då det handlade om tecknat. Men har aldrig skrivit något hatiskt i ett PM till någon. Det kan ju Daniel eller Erika faktiskt kolla upp om dom vill så får vi det skitsnacket ur världen. Det verkar nästan som att du hittar på saker för att allting ska gå din väg. Och har du inga som håller med dig så blir du sur. Tycker man och tänker inte som dig så försöker du plocka bort det. Låter faktiskt lite på gränsen mot narcissistiskt i stilen.

Så varför hitta på saker som inte är sant och sedan sluta svara?
Låt dom göra detta. 😄 Jag anmäler dina inlägg som strider mot vad som är okey just nu. Då ser de allt som du skrivit. Så du behöver inte vara orolig att jag missar något!

Jabberjaw

Citat från: Goliat skrivet 10 september 2022 kl. 13:19:42Låt dom göra detta. 😄 Jag anmäler dina inlägg som strider mot vad som är okey just nu. Då ser de allt som du skrivit. Så du behöver inte vara orolig att jag missar något!
Vad hände med ditt PM om mordförsök som jag skrivit till dig då? Ta gärna med det också. Du är så himla barnslig, kanske dags att börja anmäla allt du gör som har med Disney och fildelning och synkning att göra till https://rattighetsalliansen.se/ 

Daniel Hofverberg

Okej, den här tråden har spårat ur - vi låser tråden. :(

Jag har ingenting emot politiska diskussioner, men de måste kunna hållas på en någorlunda sansad nivå utan personangrepp och personliga påhopp - ingen nämnd och ingen glömd.