Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Insidan ut 2

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 08:04:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 augusti 2024 kl. 06:39:45Kanske lägger till den på julklapps-listan.
Eftersom jag köpte filmen så behövs det visst inte, istället har jag lagt till några andra filmer jag saknar i min Bluray-samling, jag kommer att få mina julklappar på lördag så jag kommer förhoppningsvis att få några av de som jag önskar mig.

Disneyfantasten

Jag är inte helt hundra men tror att Ayla Kabaca kanske dubbat den mörkhyade korthåriga kvinnan på hockey-lägret.

BPS

Joy är ju ett riktigt namn på engelska men jag hade liksom upplevt det som väldigt konstigt om någon sa att de hette Glädje i förnamn det är ju ett adjektiv inte ett namn. Tror bara det är Amerikanerna som har sådana namn.

gstone

Citat från: BPS skrivet 14 januari 2025 kl. 22:07:56Joy är ju ett riktigt namn på engelska men jag hade liksom upplevt det som väldigt konstigt om någon sa att de hette Glädje i förnamn det är ju ett adjektiv inte ett namn. Tror bara det är Amerikanerna som har sådana namn.
dock är inga andra av känslornas namn riktiga namn ;)

så det sticker inte ut så mycket
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: BPS skrivet 14 januari 2025 kl. 22:07:56Joy är ju ett riktigt namn på engelska men jag hade liksom upplevt det som väldigt konstigt om någon sa att de hette Glädje i förnamn det är ju ett adjektiv inte ett namn. Tror bara det är Amerikanerna som har sådana namn.
Känner du till Farah Abadi? Hennes förnamn betyder ju just Glädje på arabiska så det är inte ett amerikanskt påhitt.