Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Önskan (Wish, 2023)

Startat av Steffan Rudvall, 10 september 2022 kl. 22:12:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Idag är det bara en vecka kvar till filmens urpremiär i USA...

gstone

Jag tror vi kommer at få veta många fler av rösterna i sammanband med att den svenska Soundtracken släppets :D

Tror detta kan bli dem 17 November ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

E

Citat från: Simon Axelsson skrivet 14 november 2023 kl. 23:36:58Officiellt: Daniela Rathana dubbar Asha och Peter Jöback kung Magnifico!

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQ9KvR/peter-joback-och-daniela-rathana-gor-roster-i-disneys-onskan
Det var ett bra val. Jag gillar Danielas låtar och hennes röst passar nog utmärkt till låtarna i filmen

gstone

Det blir spännande att vilka resten av dom svenska rösterna är ? ;D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 november 2023 kl. 21:13:11Det blir spännande att vilka resten av dom svenska rösterna är ? ;D
Instämmer, den är en musikal så låtarna lär väl dyka upp innan premiären.

Gustav Jonsson

Citat från: gstone skrivet 15 november 2023 kl. 21:13:11Det blir spännande att vilka resten av dom svenska rösterna är ? ;D
Är det ett konstaterande eller en fråga? Eller är det en retorisk fråga?

gstone

Har ni några förslag på röster till resten av karaktärerna ?

gstone

Citat från: Gustav Jonsson skrivet 15 november 2023 kl. 21:16:40Är det ett konstaterande eller en fråga? Eller är det en retorisk fråga?
Det är ett konstaterande.

Inte en fråga  ;)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 november 2023 kl. 21:16:16Instämmer, den är en musikal så låtarna lär väl dyka upp innan premiären.
Ser att du delar min teori  ;)

Alltså om att Soundtracken blir stället för vi får veta vilka många av rösterna är.

Gustav Jonsson

Citat från: gstone skrivet 15 november 2023 kl. 21:22:16Det är ett konstaterande.

Inte en fråga  ;)
Varför har du ett frågetecken då?

gstone

ingen svensk soundtrack för Filmen än 😕

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 17 november 2023 kl. 08:25:31ingen svensk soundtrack för Filmen än 😕
Tålamod, det kommer säkert förr eller senare...

gstone

Jag har läst att den här filmen har en sagoboks öppning som många klassiska Disney har ☺️❤️❗️

gstone

Citat från: E skrivet 15 november 2023 kl. 18:50:44Det var ett bra val. Jag gillar Danielas låtar och hennes röst passar nog utmärkt till låtarna i filmen
Daniela är även med i Änder :)

Hon dubbar Awkwafinas karatär ,duvan Klant.