Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den lilla sjöjungfrun (2023)

Startat av Steffan Rudvall, 16 september 2022 kl. 14:04:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Dubinterested skrivet 28 april 2023 kl. 21:17:03Hur vet du att dessa personer gör just det du säger att de gör när det inte finns credits ännu?
Jag är ju inte säker, men när dessa medverkat i projekt tillsammans tidigare är det så det sett ut.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 april 2023 kl. 21:18:21Jag är ju inte säker, men när dessa medverkat i projekt tillsammans tidigare är det så det sett ut.
Det känns ju tämligen logiskt. Mikael Regenholz är ju tekniker till yrket, så namnges han i ett inlägg är det ju en rimlig gissning att han är inspelningstekniker även den här gången.

Och det är ju vanligare att Joakim Jennefors är sångregissör än dialogregissör, så genom uteslutningsmetoden känns det rimligt.

Elios

Citat från: Christian Hedlund skrivet 28 april 2023 kl. 20:03:32🙂Det här forumets brist på nytänk är magiskt ibland. Ni är för charmiga 😂❤️
Jag bara gissade. Har ingen aning vill självklart ha en ny och intressant röst isåfall kanske Edwin Törnblom kommer göra honom eller kanske någon utav Fletsam eller Jetsam. 
Ursula kommer kanske spelas av Regina Lund. 
Triton av Gustaf Skarsgård medan Ariel spelas av Kiara som var I Melodifestivalen nu iår.
Vad sägs om den castingen då!? ^^

gstone

Citat från: Elios skrivet 28 april 2023 kl. 21:54:22Jag bara gissade. Har ingen aning vill självklart ha en ny och intressant röst isåfall kanske Edwin Törnblom kommer göra honom eller kanske någon utav Fletsam eller Jetsam.
Ursula kommer kanske spelas av Regina Lund.
Triton av Gustaf Skarsgård medan Ariel spelas av Kiara som var I Melodifestivalen nu iår.
Vad sägs om den castingen då!? ^^
Jag gillar dna val.
Men jag tror att Fletsam och Jetsam tyvär inte kommer tala iden här filmen.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Christian Hedlund skrivet 28 april 2023 kl. 20:03:32Ingen insyn, men han har med allra största sannolikhet fått godkänt att berätta av Disney 🙂Det här forumets brist på nytänk är magiskt ibland. Ni är för charmiga 😂❤️
Jag skulle nog tycka det var kul om det ble v någon ny.

gstone

Citat från: Elios skrivet 28 april 2023 kl. 18:57:09Tror nog Anders Öjebo kommer återvända som Sebastian faktiskt.
Jag tror nog och hoppas att blir någon ny.

Jag skule förslå en rappare eller muiskalarist.

gstone

gstone

Måsart spelas ju av Awkwafina  som rappare från början.

Så kankse en svensk rappare kan dubba henne på svenska.

Problemt är att jag inte känner till några svenslka kvinliga rappare.

Så mitt förslag är sångerska.

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 28 april 2023 kl. 22:12:13Måsart spelas ju av Awkwafina  som rappare från början.

Så kankse en svensk rappare kan dubba henne på svenska.

Problemt är att jag inte känner till några svenslka kvinliga rappare.

Så mitt förslag är sångerska.
Varför inte Linda Pira? Sveriges kändaste kvinnliga rappare?

gstone

Elios

Citat från: Dubinterested skrivet 28 april 2023 kl. 22:15:36Varför inte Linda Pira? Sveriges kändaste kvinnliga rappare?
Hon är skir bra.  :D ;D

gstone

Jag vet inte om någon är intreserad. Men jag tänker ändå säga att den tionde Maj kan börja köp bio billijter tilll den här filmen :D

https://www.instagram.com/p/CrntqV_IY-a/

gstone

gstone

Det var någon på Twitter som trode Nadja Kasanesh Holm skulle få göra rösten till Ariel i den här filmen på svenska.

Zebastian

Så Disney släppte hela part of that World från den nya filmen för ett par dagar sen och folk klagar på att den är annorlunda men det är ingen ändrat text eller något så jag vet inte vad de menar