Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frågeleken

Startat av Goliat, 21 september 2022 kl. 14:56:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 januari 2023 kl. 18:33:49Ja, men inte gul.

Firar du alla hjärtans dag?
Jag har ingen speciell, tyvärr... :(

Firar du julen?

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet  7 januari 2023 kl. 18:39:49Jag har ingen speciell, tyvärr... :(

Firar du julen?
Man kan fira kärleken, behöver inte vara för någon speciell. 😻 Jag firar halvt julen, tillhör en annan tradition, äter mest lire julmat dock.

Dekorerar du med något till påsk? Vad isf?

MOA

Citat från: Goliat skrivet  7 januari 2023 kl. 19:03:46Man kan fira kärleken, behöver inte vara för någon speciell. 😻 Jag firar halvt julen, tillhör en annan tradition, äter mest lire julmat dock.

Dekorerar du med något till påsk? Vad isf?
Nä inge
Gillar ni Knäppiga Kurre?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  7 januari 2023 kl. 22:14:37Nä inge
Gillar ni Knäppiga Kurre?
Absolut! ;D

Har du fått syn på något djur som du inte har sett så mycket av?

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet  7 januari 2023 kl. 22:20:28Absolut! ;D

Har du fått syn på något djur som du inte har sett så mycket av?
Lodjur, bara sett en gång.

Skulle du våga hoppa bungyjump?

Skokaka

Citat från: Goliat skrivet  8 januari 2023 kl. 08:40:06Lodjur, bara sett en gång.

Skulle du våga hoppa bungyjump?
Nope... :-\

Vågar du att hoppa ner från en helikopter med ett fallskärm?

Goliat

Citat från: Skokaka skrivet  8 januari 2023 kl. 18:14:04Nope... :-\

Vågar du att hoppa ner från en helikopter med ett fallskärm?
Kanske inte helikopter men flygplan och wow vilken känsla. 😱😍

Föredrar du text eller bildböcker?

Lilla My

Citat från: Goliat skrivet  8 januari 2023 kl. 18:30:14Föredrar du text eller bildböcker?
Gillar alla böcker.

Vad är du mest taggad på nu under 2023? 

Goliat

Citat från: Lilla My skrivet  8 januari 2023 kl. 18:48:26Gillar alla böcker.

Vad är du mest taggad på nu under 2023?
Att få komma i ordning med allt.

Vilken är din favoritserie?

Disneyfantasten

Citat från: Goliat skrivet  8 januari 2023 kl. 18:55:07Att få komma i ordning med allt.

Vilken är din favoritserie?
Svårt att avgöra bara sådär, men kanske Sofia Den Första eller Elena Från Avalor...

Hur skulle ni ha gjort filmen Lilla Kycklingen? (alltså den datoranimerade Disney-filmen, den som har otroligt många brister när det gäller alltifrån animationen, karaktärsdesignerna, karaktärerna, storyn, osv.)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 januari 2023 kl. 12:18:55Svårt att avgöra bara sådär, men kanske Sofia Den Första eller Elena Från Avalor...

Hur skulle ni ha gjort filmen Lilla Kycklingen? (alltså den datoranimerade Disney-filmen, den som har otroligt många brister när det gäller alltifrån animationen, karaktärsdesignerna, karaktärerna, storyn, osv.)
Jag gillar också Sofia Den Första och Elena Från Avalor. :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lilla My

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 januari 2023 kl. 12:18:55Hur skulle ni ha gjort filmen Lilla Kycklingen? (alltså den datoranimerade Disney-filmen, den som har otroligt många brister när det gäller alltifrån animationen, karaktärsdesignerna, karaktärerna, storyn, osv.)
Hade inte gjort den alls ;) Eller startat om från manus och story då den är bristfällig redan där.

Har ni också haft översvämningar nu under januari?

Steffan Rudvall

Citat från: Lilla My skrivet 17 januari 2023 kl. 13:03:07Hade inte gjort den alls ;) Eller startat om från manus och story då den är bristfällig redan där.

Har ni också haft översvämningar nu under januari?
Inga översvämningar men däremot skador på grund av oväder.

Har 2023 än så länge varit som ni tänkt er?

MOA

Citat från: Lilla My skrivet  5 januari 2023 kl. 03:24:13Ingen aning om vad eller vem det är.

Hur har 2023 varit hittills för dig?
Riktigt bra då jag oväntat hittade ett klipp på Knäppiga Kurre
Favoritprogram av Hanna Barbera?

Goliat

Citat från: MOA skrivet 17 januari 2023 kl. 18:59:07Riktigt bra då jag oväntat hittade ett klipp på Knäppiga Kurre
Favoritprogram av Hanna Barbera?
Flinta isf.

Hur skulle du beskriva din klädstil (alternativ fråga, finns det någon serie du vill ha som bild på en tröja)?