Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frågeleken

Startat av Goliat, 21 september 2022 kl. 14:56:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Goliat skrivet 26 oktober 2022 kl. 18:25:49Surströmmingfabriken.

Vad är det finaste du vet någon kan göra?

Värna om naturen, djuren och planeten!

Vilken DisneyToon-uppföljare tycker ni bäst om?

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 oktober 2022 kl. 18:32:19Värna om naturen, djuren och planeten!

Vilken DisneyToon-uppföljare tycker ni bäst om?
Askungen 3 och Lejonkungen 2. Kronks nya stil är också helt ok.

När vi pratar om naturen, har du plockat bär i skogen någon gång?
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Steffan Rudvall

Citat från: Lillefot skrivet 26 oktober 2022 kl. 18:36:06Askungen 3 och Lejonkungen 2. Kronks nya stil är också helt ok.

När vi pratar om naturen, har du plockat bär i skogen någon gång?
Ja, det har blivit några utflykter till skogar genom åren både med familjen men också med jobbet.

Har du någon gång träffat på skogens konung?

Fred

Jag såg en älghona när jag åkte på en mindre väg.

Använder du datorprogram som Word och Excel ofta?

Goliat

Citat från: Fred skrivet 26 oktober 2022 kl. 19:43:46Jag såg en älghona när det var jag åkte på en mindre väg.

Använder du datorprogram som Word och Excel ofta?
Aldrig. Använde Works på tiden i skolan.

Liten bit choklad eller mycket glass?

Fred

Mycket glass

Vilken är din favoritroll som röstas av Monica Forsberg?

Disneyfantasten

Citat från: Fred skrivet 26 oktober 2022 kl. 21:26:03Mycket glass

Vilken är din favoritroll som röstas av Monica Forsberg?

Svårt att avgöra, men kanske Knattarna, eller Rebecca, Bombo, Gåsalyn, Anita Radcliffe, Fa Li, Shantis Mamma.

Vilken tycker du är den bästa omdubbningen av en Walt Disney Animation Studios långfilm?

gstone

KM Studio Eller Sun Studio ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2022 kl. 21:25:29KM Studio Eller Sun Studio ?

Förmodligen KM Studio eftersom de ofta har större budget på sina dubbningar plus att de också hade Disney-stämpeln, Sun Studio Köpenhamn brukade variera mer även om de gjort ett antal bra dubbningar också.

gstone

Eurotroll eller Iyuno-SDI Group ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Goliat

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2022 kl. 21:25:29KM Studio Eller Sun Studio ?
Km studio.

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 oktober 2022 kl. 21:27:17Förmodligen KM Studio eftersom de ofta har större budget på sina dubbningar plus att de också hade Disney-stämpeln, Sun Studio Köpenhamn brukade variera mer även om de gjort ett antal bra dubbningar också.
Snälla, glöm inte bort de få reglerna som finns. ☺️

Man ska först svara på frågan och därefter ställer man en egen fråga.

Sandbada eller snöbada?

Lilla My

Citat från: Goliat skrivet 27 oktober 2022 kl. 21:42:30Sandbada eller snöbada?
Är sandbadning ens något som människor gör? Trodde bara ökendjur och fåglar gjorde det typ. Hade ändå valt att bada i snö, finns inget bättre än att basta eller bada hot springs och sedan dyka ned i en snödriva!

Vad önskar du dig i julklapp?

Fred

En cittra

Dricker du mycket kaffe?

Disneyfantasten

Citat från: Fred skrivet 27 oktober 2022 kl. 22:19:21En cittra

Dricker du mycket kaffe?

I genomsnitt 3 kobbar om dagen på jobbet, sedan i genomsnitt 1-2 under min ledighet.

Vilken tycker ni är den bästa svenska omdubbningen av en Walt Disney Animation Studios långfilm?

Goliat

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 oktober 2022 kl. 22:22:12I genomsnitt 3 kobbar om dagen på jobbet, sedan i genomsnitt 1-2 under min ledighet.

Vilken tycker ni är den bästa svenska omdubbningen av en Walt Disney Animation Studios långfilm?
Taran och den magiska kitteln (men jag gillar originalet också).

Äger du någon leksak från Disney?