Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Uppdateringar av creditlistor på Dubbningshemsidan

Startat av Disneyfantasten, 24 november 2022 kl. 21:58:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2025 kl. 11:17:27Vilka önskemål har tillkommit på sistone, som jag inte har lagt ut än?
KPOP demon jägare , en animerad film på Netflix 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2025 kl. 11:17:27Annars börjar min semester efter idag, så att jag kan hinna med en och annan creditlista under helgen. Vilka önskemål har tillkommit på sistone, som jag inte har lagt ut än?
Elio bör ju vara en prioritet då det är en ny stor Disney som är högst bio akutull 

gstone

Tror du jag , du eller någon annan kan höra skillnaden mellan Anders Öjebo , Anna Isbäck,
Annica Semdius Daniel Sjöberg och Carla Abrahamsen ?

gstone

Gunilla Beckman har sagt till Disneyfantasten att hon spelar Rapunzel i Shrek 3 och jag hör väldigt tydligt att Jennie Jahns spelar Askungen i filmen

Du kan gått lägga till detta på rollistan till Shrek 3

Det är svårt ta miste på Jennie Jahns och Askungen låter exakt som henne.