Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Uppdateringar av creditlistor på Dubbningshemsidan

Startat av Disneyfantasten, 24 november 2022 kl. 21:58:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2024 kl. 14:58:23Det är upp till dig 👍

Jag kan bara bidra med detta.
Jag förstår och uppskattar det, ville bara förklara varför jag inte kommer publicera listan omgående; då jag helst vill få reda på även regissör och tekniker i möjligaste mån. :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 maj 2024 kl. 15:02:08Jag förstår och uppskattar det, ville bara förklara varför jag inte kommer publicera listan omgående; då jag helst vill få reda på även regissör och tekniker i möjligaste mån. :)
Inga problem  :)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Jag kan tillägga att nästa uppdatering av sajten kommer att dröja lite, då jag har blivit sjuk och har hög feber och snuva. Så medan jag är så här dålig kommer jag bara besöka forumet sporadiskt, och svar på PM och e-post kan dröja lite. Och inga uppdateringar av sajten kommer att ske innan jag mår lite bättre, såvida det inte rör sig om akuta problem med servern eller liknande.

Så jag hoppas att @Erika kan hålla ställningarna här, om jag är för sjuk för att vara närvarande. :)

Jag kommer titta in lite då och då, men inte alls lika regelbundet som vanligt; men försöker att titta in åtminstone ett par gånger dagligen som hastigast för att se om det skulle vara något viktigt.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 juni 2024 kl. 22:09:01Jag kan tillägga att nästa uppdatering av sajten kommer att dröja lite, då jag har blivit sjuk och har hög feber och snuva. Så medan jag är så här dålig kommer jag bara besöka forumet sporadiskt, och svar på PM och e-post kan dröja lite. Och inga uppdateringar av sajten kommer att ske innan jag mår lite bättre, såvida det inte rör sig om akuta problem med servern eller liknande.

Så jag hoppas att @Erika kan hålla ställningarna här, om jag är för sjuk för att vara närvarande. :)

Jag kommer titta in lite då och då, men inte alls lika regelbundet som vanligt; men försöker att titta in åtminstone ett par gånger dagligen som hastigast för att se om det skulle vara något viktigt.
Har du äns något nytt att lägga up är ?🤨

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  6 juni 2024 kl. 00:35:55Har du äns något nytt att lägga up är ?🤨
Jag vill minnas att jag ska ha en eller två recensioner färdiga eller åtminstone nästan färdiga; och minst en creditlista (För gammal för sagor 2). :)

Disneyfantasten

Jag har ett förslag: dagarna då Dumma Mej 4 och Insidan Ut 2 har biopremiär här i Sverige och du publicerar credits till dem så kan ni även passa på att fixa både uppdateringar och "nya" dubbcredits till hemsidan i samma veva?  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 juni 2024 kl. 09:21:26Jag har ett förslag: dagarna då Dumma Mej 4 och Insidan Ut 2 har biopremiär här i Sverige och du publicerar credits till dem så kan ni även passa på att fixa både uppdateringar och "nya" dubbcredits till hemsidan i samma veva?  :)
Jag förstår inte iden  :o

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 juni 2024 kl. 09:21:26Jag har ett förslag: dagarna då Dumma Mej 4 och Insidan Ut 2 har biopremiär här i Sverige och du publicerar credits till dem så kan ni även passa på att fixa både uppdateringar och "nya" dubbcredits till hemsidan i samma veva?  :)
Insidan ut 2 har ju smygpremiär nu till helgen (fredag - söndag), så jag hoppas att någon (alternativt jag) kan se filmen på bio och fotografera dubbcreditsen då; så kan den i så fall publiceras någon gång under helgen. Annars måste man ju vänta tills efter den ordinarie premiären, och det känns jobbigt att behöva vänta en månad...

Dumma mej 4 ska jag försöka få tag i dubbcredits till och publicera innan premiären - det brukar gå bra när det gäller UIP, men i det här fallet kompliceras det lite av att filmen får premiär i juli månad; när många anställda lär ha semester. Men jag ska göra vad jag kan, och gör i så fall en uppdatering senast dagen innan premiären om jag har fått tag i creditlista innan dess (får jag tag i credits långt innan premiären kanske jag lägger ut den lite tidigare än så, beroende på vad UIP säger till mig). :)

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 juni 2024 kl. 18:09:51Insidan ut 2 har ju smygpremiär nu till helgen (fredag - söndag), så jag hoppas att någon (alternativt jag) kan se filmen på bio och fotografera dubbcreditsen då;
Jag ska försöka  :D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 10 juni 2024 kl. 18:09:51Insidan ut 2 har ju smygpremiär nu till helgen (fredag - söndag), så jag hoppas att någon (alternativt jag) kan se filmen på bio och fotografera dubbcreditsen då; så kan den i så fall publiceras någon gång under helgen. Annars måste man ju vänta tills efter den ordinarie premiären, och det känns jobbigt att behöva vänta en månad...

Dumma mej 4 ska jag försöka få tag i dubbcredits till och publicera innan premiären - det brukar gå bra när det gäller UIP, men i det här fallet kompliceras det lite av att filmen får premiär i juli månad; när många anställda lär ha semester. Men jag ska göra vad jag kan, och gör i så fall en uppdatering senast dagen innan premiären om jag har fått tag i creditlista innan dess (får jag tag i credits långt innan premiären kanske jag lägger ut den lite tidigare än så, beroende på vad UIP säger till mig). :)
Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa med bägge 👍😉

gstone

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2024 kl. 08:17:49Hur går det med nya credits ?
Nu är jag äntligen någorlunda frisk igen och tillbaka på jobbet - men efter att ha varit hemma från jobbet i en vecka ligger jag av förståeliga skäl efter, så det lär bli lite hektiskt de närmaste dagarna. Dessutom ska vi på avslutning i Piteå för en kollega imorgon, varför jag misstänker att det kommer bli en extra lång dag då.

Men jag vill minnas att det var en recension jag höll på med när jag blev sjuk, som jag ska kolla upp när jag kommer hem från jobbet. Den vill jag i så fall färdigställa till nästa uppdatering, så beroende på hur mycket jobb det är och när jag kommer hem imorgon kan nästa uppdatering ske någon gång mellan ikväll och fredag kväll - då kommer de creditlistor som är klara med då, vilket jag tror är 2 - 3 stycken. :)

gstone

När kommer nästa uppdatering ?

Är du sjuk Daniel ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 24 juni 2024 kl. 09:32:27När kommer nästa uppdatering ?

Är du sjuk Daniel ?
Nästa uppdatering kommer när jag är klar med en recension, som jag håller på med - jag håller på med två recensioner på filmer jag sett under helgen, och vill att minst en av dem ska vara klar innan jag publicerar allt.

Jag har ganska fullt upp så här strax innan semestern, men hoppas kunna få klar minst en recension och kunna göra nästa uppdatering inom 1 - 3 dagar. Då kommer också alla creditlistor upp som hittills är klara, vilket nog börjar närma sig runt 10 stycken. :)

gstone