Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Uppdateringar av creditlistor på Dubbningshemsidan

Startat av Disneyfantasten, 24 november 2022 kl. 21:58:12

Föregående ämne - Nästa ämne

Anders M Olsson, Will Siv, Monsieur Hulot och 18 gäster tittar på detta ämne.

gstone

har du fått dom credits jag skickat till dig v Daniel Hofverberg ?

kolla dina mail
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

DingoPictures2005

Varför saknas fågelkrigets rollista?
Dubben är ju väldigt väldokumenterad och hela rollistan finns ju också på SFDB.

Daniel Hofverberg

Citat från: DingoPictures2005 skrivet Idag kl. 10:40:08Varför saknas fågelkrigets rollista?
Dubben är ju väldigt väldokumenterad och hela rollistan finns ju också på SFDB.
Fågelkriget måste jag medge helt har gått mig förbi, fram tills nu - har inte ens hört talats om filmen; så tror inte att den gick på bio här uppe... :-[

Men den verkar intressant, den måste jag kolla in...

Har du eller någon annan tillgång till VHS- eller DVD-utgåvan, alternativt någon av TV-sändningarna, för att se om det finns fler utsatta dubbcredits än vad som anges i Svensk Filmdatabas? Då jag helt missat den filmen har jag varken eller.

DingoPictures2005

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 10:50:24Fågelkriget måste jag medge helt har gått mig förbi, fram tills nu - har inte ens hört talats om filmen; så tror inte att den gick på bio här uppe... :-[

Men den verkar intressant, den måste jag kolla in...

Har du eller någon annan tillgång till VHS- eller DVD-utgåvan, alternativt någon av TV-sändningarna, för att se om det finns fler utsatta dubbcredits än vad som anges i Svensk Filmdatabas? Då jag helt missat den filmen har jag varken eller.
Ska kolla.
Vet att @Oscar Isaksson  har en detaljerad rollista.