Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tiny Toons Looniversity

Startat av gstone, 17 januari 2023 kl. 20:12:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Det kommer en rebot på Tiny Toon Adventures.

Den kommer heta Tiny Toons Looniversity

Jeff Bergmn kommer åter igen spela Snurre Sprätt, Ture Tupp och Sylvester och Montana Max är Danny Cooksey.
Men många andra röster har butts ut

Här kan du se vilka dom ny rösterna är
https://www.imdb.com/title/tt13362852/fullcredits?ref_=tt_cl_sm

Undrar vilka dom svenska rösterna blir .

Serien kommer gå på cartoon nretwork och även på HBO Max
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Nu finns serien på HBO Max i Sverige 

Oskar

Citat från: gstone skrivet 27 april 2024 kl. 14:18:52Nu finns serien på HBO Max i Sverige
Tyvärr är inte Steve Kratz tillbaka som Sigge och Anton raeder taget över Sigge från Steve Kratz. Inte ens Louise raeder inte kommer tillbaka Siri tog över av annan skådespelare. Mattias knave spelar råraka sam.

Oskar

Tyvärr ingen creditlistan efter eftertexterna.

Oskar

Citat från: Oskar skrivet 27 april 2024 kl. 15:48:25Tyvärr ingen creditlistan efter eftertexterna.
Daniel kan du tar reda på creditlistan till nya tiny toons och om det är iyuno dubbar då är kört. Majoriteten av Warner Bros dubbning är dubbar hos iyuno

Oskar

Citat från: Oskar skrivet 27 april 2024 kl. 15:39:35Tyvärr är inte Steve Kratz tillbaka som Sigge och Anton raeder taget över Sigge från Steve Kratz. Inte ens Louise raeder inte kommer tillbaka Siri tog över av annan skådespelare. Mattias knave spelar råraka sam.
Majoriteten av skådespelare är inte tillbaka.

Oskar

Citat från: Oskar skrivet 27 april 2024 kl. 16:54:17Majoriteten av skådespelare är inte tillbaka.
Jag lyssnar nära på Sigge låter som Leo hallerstam att så Staffan hallerstam son.

Oskar

Kan inte max köpa in gamla tiny toons serier och det enda kruxet är dubbning eftersom Svt gjorde egna dubbning från videobolaget/Kit Sundqvist på 90 talet och sänder sedan på kanal 5 och om dubbning är bevarad eller inte och tilläggsdubbning från Kanal 5 dubbar på eurotroll.

Oskar

Citat från: Oskar skrivet 27 april 2024 kl. 17:07:36Jag lyssnar nära på Sigge låter som Leo hallerstam att så Staffan hallerstam son.
Antingen är Leo hallerstam eller sam molavi som spelar Sigge.

Steffan Rudvall

Citat från: Oskar skrivet 28 april 2024 kl. 02:14:22Antingen är Leo hallerstam eller sam molavi som spelar Sigge.
Du sa väl att det var Anton Raeder?

Oskar

Oskar

Jag hittade orginal serier på Facebook med gamla röster.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 28 april 2024 kl. 20:58:46Jag hittade orginal serier på Facebook med gamla röster.
Är det något fel på den nya ?

Oskar

Citat från: gstone skrivet 28 april 2024 kl. 21:57:44Är det något fel på den nya ?
Det är ingen fel på den nya tiny toons serier. För nostalgi skulle tipsa jag om det.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 29 april 2024 kl. 02:20:12Det är ingen fel på den nya tiny toons serier. För nostalgi skulle tipsa jag om det.
Ok 👍