Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 31 juli 2023 kl. 20:59:28Rösterna är iallafall detsamma på engelska.

Dessutom kan jag lyfta en positiv sak med karaktären Mona: den svenska rösten Frida Nilsson är ypperligt bra i den rollen, hon skulle mycket väl kunna fungera som Roxanne också.
Absolut. ;)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 juli 2023 kl. 20:56:02Aj. Detta påminner mig, jag har känt en liknande smärta förut... :-\
Hurdå liknande?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 31 juli 2023 kl. 22:14:25Hurdå liknande?
Tja, att tungan har ont... Detta har hänt några delar av mina kroppar förut som till exempel magen. Tillfälliga smärtor kan det kanske vara...

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 31 juli 2023 kl. 23:09:09Tja, att tungan har ont... Detta har hänt några delar av mina kroppar förut som till exempel magen. Tillfälliga smärtor kan det kanske vara...
Har du mer än en?

Skokaka

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 juli 2023 kl. 23:18:09Har du mer än en?
Åh! Jag menade bara min "kropp" inte "kroppar"... :-[

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 31 juli 2023 kl. 23:32:06Åh! Jag menade bara min "kropp" inte "kroppar"... :-[
Jag tänkte att "mina kroppar" måste ha varit fel och att du menade min kropp men jag vill vara säker på att du inte menade något annat.

gstone

Jag tror jag köpte en olaglig Bootleg box av en tv serie.

Det känns hemskt  :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 augusti 2023 kl. 20:17:25Jag tror jag köpte en olaglig Bootleg box av en tv serie.

Det känns hemskt  :'(
Jag tycker inte du ska känna så, du har ju inte gjort något.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 augusti 2023 kl. 20:28:19Jag tycker inte du ska känna så, du har ju inte gjort något.
Jag är kriminell  :'(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  4 augusti 2023 kl. 20:29:40Jag är kriminell  :'(
Nej, absolut inte! Du köpte en utgåva som du trodde var officiell. Du köpte den inte för att du ville ha piratkopierat material du visste inte att det var det. Du har inte gjort något fel här, och nu när du faktiskt har köpt den, tycker jag att det är lika bra om du ser avsnittet som jag antar att du ville se eftersom du köpte den.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  4 augusti 2023 kl. 20:54:31Nej, absolut inte! Du köpte en utgåva som du trodde var officiell. Du köpte den inte för att du ville ha piratkopierat material du visste inte att det var det. Du har inte gjort något fel här, och nu när du faktiskt har köpt den, tycker jag att det är lika bra om du ser avsnittet som jag antar att du ville se eftersom du köpte den.
Om jag hinner se alla.

Ska börja från början   ;)

MOA

Nu har jag fått min första strike av Tempnaut Timelapse för att jag reagerade på en av deras videor.Videon har legat uppe i 3 år utan problem så de känns lite onödigt att dom strikar ner den nu.Tur att de e videoägaren & nån annan som copyrightar utan & äga nåt

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  4 augusti 2023 kl. 21:54:16Nu har jag fått min första strike av Tempnaut Timelapse för att jag reagerade på en av deras videor.Videon har legat uppe i 3 år utan problem så de känns lite onödigt att dom strikar ner den nu.Tur att de e videoägaren & nån annan som copyrightar utan & äga nåt
Det är definitivt irriterande, kan jag hålla med dig om. Möjligen kanske de inte såg videon förrän nu, men det känns ändå konstigt att det är först nu som videon i så fall skulle ner.

Liknande inträffade för mig när jag försökte ladda upp sångerna från Landet för Längesedan-filmerna. Vissa blockades direkt av Content ID-systemet, medans andra fick ligga ute fritt i 1-2 år för att sedan blockeras ur tomma intet.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  4 augusti 2023 kl. 21:57:15Det är definitivt irriterande, kan jag hålla med dig om. Möjligen kanske de inte såg videon förrän nu, men det känns ändå konstigt att det är först nu som videon i så fall skulle ner.

Liknande inträffade för mig när jag försökte ladda upp sångerna från Landet för Längesedan-filmerna. Vissa blockades direkt av Content ID-systemet, medans andra fick ligga ute fritt i 1-2 år för att sedan blockeras ur tomma intet.
Helkönstigt

Skokaka

Idag så har vi äntligen varit hos mammas begravning. Hon begravdes under jorden i en kista, precis som hon och jag ville, och inte brännas och samlas inne i en vas! Jag själv skulle också vilja hellre begravas på samma sätt som min mamma och inte bli bränd.

Nåja, åtminstone så fick jag detta överstökat...