Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 15:37:42Elon Musk ska stänga av Twitter för hele Europa 😱😰😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Var kommer den informationen ifrån? Det är väl snarare EU som har krav på Twitter och vill ha förändringar...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 oktober 2023 kl. 15:51:55Det är väl snarare EU som har krav på Twitter och vill ha förändringar...
Ja och Elon vägrar foga sig :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 oktober 2023 kl. 15:51:55Var kommer den informationen ifrån? Det är väl snarare EU som har krav på Twitter och vill ha förändringar...
Källa

https://twitter.com/PopBase/status/1714775463640674774

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 15:37:42Elon Musk ska stänga av Twitter för hele Europa 😱😰😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Det är uppenbarligen bara tomma hot, för att få EU att ändra sig. Det finns inte en chans att Twitter/X verkligen skulle stängas av för hela Europa - då försvinner så många kunder att företaget nästan omedelbart skulle gå i konkurs, och riktigt så tokig tror jag inte ens att Elon Musk är...

Lilla My

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 oktober 2023 kl. 18:00:33[...] och riktigt så tokig tror jag inte ens att Elon Musk är...
Skulle inte förvåna mig faktiskt. Han har gjort ett superbt bra jobb än så länge att trasha Twitter på alla sätt han kan.

gstone

Inga nyheter om en eventuell svenska uppsättningen av Frost musikalen 😫😭😢

Kanske inte blir av.

Det var ju kritik i tidningen 😓😢

MOA

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 25 oktober 2023 kl. 09:43:51Jag har fått Covid 19 igen :(
Igen? Aj aj, hoppas den inte blir långvarig...
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 25 oktober 2023 kl. 10:56:01Covid finns inte längre ;D
Viruset finns fortfarande kvar, det försvinner inte bara för att folk vaccinerar sig eller till-frisknar. Risken finns ju också att nya varianter utvecklas, som kan smitta lättare.

Pandemin är för all del förbi, men själva viruset som sagt finns fortfarande.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 25 oktober 2023 kl. 10:05:52Igen? Aj aj, hoppas den inte blir långvarig...
Mitt prov visade positivt & de e andra gången sen förra året

gstone

gstone

Den dagen Irene Lindh slutar dubba kommer verkligen bli en sorgens dag.

I alla fall för mig.

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 oktober 2023 kl. 23:23:15Den dagen Irene Lindh slutar dubba kommer verkligen bli en sorgens dag.

I alla fall för mig.
Samma sak för mig med Hasse, Louise & alla andra jag älskar

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 oktober 2023 kl. 23:35:26Samma sak för mig med Hasse, Louise & alla andra jag älskar
Jag har en speciell förkärlek för en del svenska dubbar ☺️❤️😉