Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 november 2023 kl. 20:05:35Ledsen, Moa. :'( Jag förstår precis hur det är...

Åtminstone så hoppas jag att han har ett bra efterliv...
Ja nu blir gravstenen äntligen användbar,14 år senare

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 november 2023 kl. 20:21:26Ja nu blir gravstenen äntligen användbar,14 år senare
Vilken gravsten?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 november 2023 kl. 20:26:28Vilken gravsten?
Dom satte dit den när Morsan dog för att förbereda deras dödsdag & nu har den ena kommit

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 13 november 2023 kl. 21:34:19Dom satte dit den när Morsan dog för att förbereda deras dödsdag & nu har den ena kommit
Åh...

gstone

Det är två Dubbade Dreameorks DVDer som jag inte kan hitta någonstans med svenskt tal :'(

Fast att jag vet att båda släppets ( bägge endast i dubbel pack dock ;) )

Shrekligt Skrämmande och Secrets of the Masters :(

Dom undgrå mig fortfrande :(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Nu känner jag sorg igen efter att mannen på min profilbild gick bort,önskar att han fortfarande levde

gstone

Önskan  verkar få dålig kritik 😫😩🥺😭😭😭😭😭😭😭

https://x.com/jonathanmb32/status/1726218723101683781?s=61

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 08:09:58Önskan  verkar få dålig kritik 😫😩🥺😭😭😭😭😭😭😭

Det viktigaste är vad du själv tycker om den, försök att inte helt blint stirra på vad rotten tomatoes säger.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Daniel Hofverberg

Citat från: Lillefot skrivet 20 november 2023 kl. 08:21:15Det viktigaste är vad du själv tycker om den, försök att inte helt blint stirra på vad rotten tomatoes säger.
Dessutom säger sådana siffror absolut ingenting innan filmen har haft premiär någonstans i världen - visst är det säkert en begränsad skara som sett den vid någon filmfestival, testvisningar, pressvisningar och annat, men de flesta som har reagerat på Rotten Tomatoes har med största sannolikhet inte ens sett filmen.

IMDb tillåter inte ens att man sätter betyg på filmen redan nu, och det talar ju sitt eget tydliga språk.

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 08:09:58Önskan  verkar få dålig kritik 😫😩🥺😭😭😭😭😭😭😭

Om siffrorna fortfarande säger likadant runt mitten av december kan man börja oroa sig, men i dagsläget säger de absolut ingenting alls.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 20 november 2023 kl. 08:21:15Det viktigaste är vad du själv tycker om den, försök att inte helt blint stirra på vad rotten tomatoes säger.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2023 kl. 08:39:28Dessutom säger sådana siffror absolut ingenting innan filmen har haft premiär någonstans i världen - visst är det säkert en begränsad skara som sett den vid någon filmfestival, testvisningar, pressvisningar och annat, men de flesta som har reagerat på Rotten Tomatoes har med största sannolikhet inte ens sett filmen.

IMDb tillåter inte ens att man sätter betyg på filmen redan nu, och det talar ju sitt eget tydliga språk.
Om siffrorna fortfarande säger likadant runt mitten av december kan man börja oroa sig, men i dagsläget säger de absolut ingenting alls.

Vi får hoppas på det bästa, alltså att minst några filmkritiker kan ge filmen bra kritik.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2023 kl. 09:31:26Vi får hoppas på det bästa, alltså att minst några filmkritiker kan ge filmen bra kritik.
Ja, det ska bli intressant att se vad filmen får för kritik när den faktiskt har släppts.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2023 kl. 09:33:06Ja, det ska bli intressant att se vad filmen får för kritik när den faktiskt har släppts.
Jag längtar efter den ;D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 20 november 2023 kl. 08:39:28Om siffrorna fortfarande säger likadant runt mitten av december kan man börja oroa sig, men i dagsläget säger de absolut ingenting alls.
Vid det lagt har jag redan sett filmen själv ;D :D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 13 november 2023 kl. 20:05:35Ledsen, Moa. :'( Jag förstår precis hur det är...

Åtminstone så hoppas jag att han har ett bra efterliv...
Nu e de bestämt att begravningen blir 8 December

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 november 2023 kl. 12:54:57Nu e de bestämt att begravningen blir 8 December
Samma dag som filmen Önskan har Sverigepremiär med andra ord.