Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2024 kl. 16:37:29Wonka kommer tydligen inte ha svenskt tal på blu-ray :'( :'( :'(

https://weenjoi.se/produkt/wonka-blu-ray/

https://www.spelbutiken.se/produkt/wonka/23J7RS/
Det finns ingen officiell information ännu från distributören så du får ta det där med en stor nypa salt. De vet helt enkelt inte vilka språk som finns med och därför skriver de bara engelska det är ju därför till exempel Spelbutiken har frågetecken bredvid flaggorna.

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 januari 2024 kl. 12:08:35Problemet med Önskan är att den tydligen är för mycket Disney så pass mycket så att folk tror att handlingen är skriven av AI.
Skulle inte förvåna mig, tyckte den var så kass att jag nästan hade blivit lättad om det vore så att en AI skrev den istället för verkliga människor.

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 januari 2024 kl. 17:33:25Vet du seriöst inte vas AI är ? ::)
Ja hur kan man inte känna till det om man inte är urgammal liksom

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 januari 2024 kl. 12:08:35Problemet med Önskan är att den tydligen är för mycket Disney så pass mycket så att folk tror att handlingen är skriven av AI.
Jag tycker det var förra årets bästa animerade film och kan inte se felet med den, förstår överhuvudtaget inte hur man kan tycka att en film är för mycket Disney, i mina ögon är det en av tidernas mest underskattade filmer någonsin...

gstone

Hade varit väldigt kul attt äga VHSen Batman In I Framtiden: Skoltid då jag vill se avsinttet Död Mans Hand på svenska, men jag kan inte för må mig att betala 258 kr för en VHS :(

Grimner

Min favoritröstskådespelare Torsten Wahlund har gått ur tiden. En nyhet som träffade mig hårt, även om han ju var gammal - lyssnade till hans mäktiga röst för bara några timmar sedan, lyckligt ovetandes om nyheten.
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.

gstone

Min DVD av Madagaskar 2 är så gammal att den inte funkar bra längre  :-\

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 24 januari 2024 kl. 16:31:13Min DVD av Madagaskar 2 är så gammal att den inte funkar bra längre  :-\
Säljes för 8 kr på Tradera

https://www.tradera.com/item/538094055

gstone

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

gstone

Lillefot

Citat från: TonyTonka skrivet 27 januari 2024 kl. 12:22:40Min mormor dog idag.  :'(
Väldigt tragiskt att höra det, vännen. Jag önskar henne en stillsam tid i himlen. :'(
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA