Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 februari 2024 kl. 00:13:51Oavsett vad man tycker bör man ändå försöka respektera varandras åsikter.
Jag tycker som du  :)

Ännu en sak jag kan lägga till på dina långa lista av dygder ( du har väldigt många bra kvalitet är vad jag menar  ;))
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Man kan säga att mitt dubbningshjärta grinade när Gunnar Ernblad lämnade oss

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 26 februari 2024 kl. 21:57:13Man kan säga att mitt dubbningshjärta grinade när Gunnar Ernblad lämnade oss
Samma här... :(

gstone

Bonkers har tagits bort från Disney Plus.

gstone

Judi Dench har slutat agera på grund av bristande syn :-\

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet 29 februari 2024 kl. 23:33:35Blind?
Vet inte om hon är  " leaglly blind " men många får ju mycket sämre syn på " ålderns höst "
Händer ofta i den åldern.

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2024 kl. 00:00:48Vet inte om hon är  " leaglly blind " men många får ju mycket sämre syn på " ålderns höst "
Händer ofta i den åldern.
Synen blir sämre med åren, bästa är att använda solglasögon för att mjuka upp linsen

gstone

Det här bådar ju väldigt dåligt för nya Megamind filmen 

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  1 mars 2024 kl. 14:56:24Det här bådar ju väldigt dåligt för nya Megamind filmen
Vadå...? Eftersom det var färre än 50 som betygsatt betyder det väl med största sannolikhet att den inte haft premiär någonstans i världen än, så att i stort sett ingen har sett den - och det är svårt att betygsätta något man inte har sett...

gstone

Det stod inget om dubbningen i Under bryggan :'(

gstone

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 11 mars 2024 kl. 23:12:44Mammma hatar mig :'( :'( :'( :'( :'(
Som du har beskrivit henne förut så tror jag inte alls det :)