Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det finns folk som inte gillar sin mamma :'( :'( :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

MOA

gstone

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2023 kl. 20:41:00Daniel är jätte sjuk ! :(
Om du menar att han inte är frisk så är det tråkigt att höra. :(

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 14 maj 2023 kl. 22:49:47Om du menar att han inte är frisk så är det tråkigt att höra. :(
Prices

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2023 kl. 20:41:00Daniel är jätte sjuk ! :(
Det var väl att överdriva, även om det förstås beror på vad man väger in i orden. Jag mår helt klart inte bra, och det var länge sedan jag var så här pass sjuk - men jag tror inte att jag kommer behöva sjukvård eller bli inlagd på sjukhus, så man får sätta in det i rätt perspektiv.

Det är jobbigt när man har så hög feber att man nästan bara kan ligga i sängen, men det händer ju trots allt lite då och då...

Dubintrested

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 maj 2023 kl. 16:28:35Det var väl att överdriva, även om det förstås beror på vad man väger in i orden. Jag mår helt klart inte bra, och det var länge sedan jag var så här pass sjuk - men jag tror inte att jag kommer behöva sjukvård eller bli inlagd på sjukhus, så man får sätta in det i rätt perspektiv.

Det är jobbigt när man har så hög feber att man nästan bara kan ligga i sängen, men det händer ju trots allt lite då och då...
Har du verkligen hög feber? Eller är du bara varm? På vissa håll i landet börjar det bli uppe mot 20°C.

Daniel Hofverberg

Citat från: Dubinterested skrivet 15 maj 2023 kl. 16:50:37Har du verkligen hög feber? Eller är du bara varm? På vissa håll i landet börjar det bli uppe mot 20°C.
39,5 graders feber för närvarande. Plus snuva, hosta och halsont.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 maj 2023 kl. 18:04:5839,5 graders feber för närvarande. Plus snuva, hosta och halsont.
Stackars dig :'(

Lilla My

Citat från: Dubinterested skrivet 15 maj 2023 kl. 16:50:37Har du verkligen hög feber? Eller är du bara varm? På vissa håll i landet börjar det bli uppe mot 20°C.
Överhettning/Vätskebrist och hög feber känns HELT olika. Tror han har koll på vad han har och inte ;)

gstone

Odette's orginal röst dog 2010.

Hon dog av bröst och hjärn cancer.

Hon spelade i dom tre första filmerna.

Hon hettte Michelle Nicastro. Hon släppets även skivor och var med i några musikaler.

gstone

Samhälet har vänds emot en hel komiker en gång ansedda väldigt bra och talangfulla :'(

Sorligast kankse är iconen John Cleese.

gstone

Det blev tyvärr  inte Birgit Carlstén som Ursula.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 23 maj 2023 kl. 15:14:23Det blev tyvärr  inte Birgit Carlstén som Ursula.
Var hon med och testade för rollen i den svenska versionen?