Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 22 december 2025 kl. 14:18:03Det var tragiskt, jag delar verkligen din sorg. :(
Nu var det 10 år sedan vi träffades & nu känns det dåligt att vi inte hälsat på hos farbror dom senaste åren

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 december 2025 kl. 20:17:06Ledsen att höra. :(
Nästa år är det 4 år sedan vi hälsade på farbror & då var hon inte hemma, vi kunde inte hälsa på under dom kommande åren

Skokaka

Jag vet inte om detta är mer utav gnällande, men igår så blev jag sjuk. Jag kan nog ha pratat något om detta i typ förra året, men jag minns att jag blev sjuk på ett liknande sätt. Jag hostar mycket, fryser, och känner mig varm och trött i huvudet. Så igår så sov jag tidigare än vad jag brukar göra, men det känns som om jag inte sov alls, plus så gick jag till disken (även om jag borde ha valt toan) och... Ja, ni vet... Idag så mår jag lite bättre och har mer kläder som skydd, om detta är anledningen. Hoppas att det är inget allvarligt.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Skokaka skrivet 25 december 2025 kl. 21:51:10Jag vet inte om detta är mer utav gnällande, men igår så blev jag sjuk. Jag kan nog ha pratat något om detta i typ förra året, men jag minns att jag blev sjuk på ett liknande sätt. Jag hostar mycket, fryser, och känner mig varm och trött i huvudet. Så igår så sov jag tidigare än vad jag brukar göra, men det känns som om jag inte sov alls, plus så gick jag till disken (även om jag borde ha valt toan) och... Ja, ni vet... Idag så mår jag lite bättre och har mer kläder som skydd, om detta är anledningen. Hoppas att det är inget allvarligt.
Influensa är vanligt

gstone

Tänk at 20th Century Animation som än gång i tiden släppt  klassiker som Anastasia, titan AE , Robotar , Horton , Ice Age 2 och the simpsons filmen nu har blivt religerasd till släppa sånt skräp som  Dagbok för alla mina fans: Ett hopplöst fall.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2026 kl. 10:38:31Skokaka här tydligen dött  :'(
Säkert bara ett skämt som gstone inte borde ta så hårt, snart kommer jag döda en av mina kanaler

gstone

Jag spillde läsk på min mobil, mitt tangentbord och mitt credit kort på samma gång 😖😫

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2026 kl. 10:38:31Skokaka här tydligen dött  :'(
gstone borde ta bort detta inlägg om Skokaka vill det, inte roligt att se