Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Idag kommer de efterlängtade begravningen,eller de e bara gästerna som vi längtar efter

Lilla My

Citat från: KurageDHH skrivet  7 december 2023 kl. 10:55:37Alla är besatta idag av j*vla matriarkat-/patriarkat-propagandask*t som Barbie. Dom bryr sig ingenting om annat!

Mänskligheten har ingen bra smak längre! :'(
Hahaha 

KurageDHH

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 december 2023 kl. 22:55:32Men i så fall är ju Barbie ett väldigt märkligt exempel att ta upp, med tanke på att filmen har blivit en stor succé och gått med stor vinst - att hittills spela in mer än tio gånger så mycket som produktionskostnaden bör väl varenda filmbolag i världen vara nöjda med...

Att sen du inte tycker om filmen har vi alla förstått för länge sen, men uppenbarligen är det många som inte håller med dig.
Det är för att det är uppenbarligen att ALLA älskar "horribla propagandasoppor al a matriarkat vs patriarkat" (utom jag) och att alla är likadana, därav "Mänskligheten har ingen bra smak längre!".
Det är inte roligt för mig att va den enda (troligen av hela Norden) som inte tål Barbie. Det suger att vara den enda för att det är ensamt!

Är det så att andra filmbolag också tänker satsa på såna likadana filmer för att locka dit mera människor vill jag inte leva på jorden mera!  >:(

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: KurageDHH skrivet  9 december 2023 kl. 10:10:19Det är för att det är uppenbarligen att ALLA älskar "horribla propagandasoppor al a matriarkat vs patriarkat" (utom jag) och att alla är likadana, därav "Mänskligheten har ingen bra smak längre!".
Det är inte roligt för mig att va den enda (troligen av hela Norden) som inte tål Barbie. Det suger att vara den enda för att det är ensamt!

Är det så att andra filmbolag också tänker satsa på såna likadana filmer för att locka dit mera människor vill jag inte leva på jorden mera!  >:(
Men om du känner så starkt är det väl bara att du avstår från att se filmen och eventuella liknande filmer...? Trots allt produceras det ju tiotusentals filmer varje år världen över, så även om det skulle komma fler snarlika filmer framöver så återstår ändå 9999 filmer varje år som inte lär innehålla minsta lilla jämställdhetstanke eller minsta lilla djupsinta beståndsdel - jag betvivlar att du hinner se så många tusental filmer på ett år, så att de fåtal filmer du eventuellt behöver avstå från kan spela någon roll...

gstone

Jag gillar uppriktigt Ko och Kyckling mer än Ed, Edd och Eddy.

Men jag ber om ursäkta i fall jag var otrevlig om det :-\ :'(

Det var barnsligt :-[

Jag ska försöka låta folk gilla vilka serier

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 20:03:32Min pappa är jätte sjuk :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Covid?Blev min gammelmosters man sjuk i så dom inte kunde gå till morfars begravning

gstone

Något hemskt händer med pappa och mamma har ringt ambulansen 😨😰😥😥😭😭😭😭

Jag vet inte vad jag ska göra 🥺😰🫣🫣🫣

Jag befarar de värsta 😭😭😭😭😭😱😱😱😱

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 21:53:50Något hemskt händer med pappa och mamma har ringt ambulansen 😨😰😥😥😭😭😭😭

Jag vet inte vad jag ska göra 🥺😰🫣🫣🫣

Jag befarar de värsta 😭😭😭😭😭😱😱😱😱
Shit,vad borde man skriva om detta?Hoppas inte att han dör

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 december 2023 kl. 22:01:58Shit,vad borde man skriva om detta?Hoppas inte att han dör
Om han dör tar jag livet av mig 😥😓🫣💀

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 22:03:21Om han dör tar jag livet av mig 😥😓🫣💀
Nej, tänk på vad ledsen din mamma skulle bli då.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2023 kl. 22:04:43Nej, tänk på vad ledsen din mamma skulle bli då.
Jag är så rädd 😫😩🥺🥺🫣🫣🫣🫣😭

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 12 december 2023 kl. 22:06:40Jag är så rädd 😫😩🥺🥺🫣🫣🫣🫣😭
Det kommer säkert att gå över så småningom.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2023 kl. 22:14:16Det kommer säkert att gå över så småningom.
Jag är jätte ledsen 😢