Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MB

Citat från: gstone skrivet  7 december 2024 kl. 20:14:03Claes Malmberg har blivit sjuk :'(
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/0VLMwG/tommy-korberg-lamnar-anglagard-claes-malmberg-tar-over
Hittar du på dina egna nyheter? I artikeln står det ju hur tydligt som helst att Tommy Körberg vill göra andra saker så Claes Malmberg tar över står ingenting om att någon av de är sjuk...

gstone

Citat från: MB skrivet  7 december 2024 kl. 20:39:10Hittar du på dina egna nyheter? I artikeln står det ju hur tydligt som helst att Tommy Körberg vill göra andra saker så Claes Malmberg tar över står ingenting om att någon av de är sjuk...
kopierad jag fel länk ?

gstone

Citat från: MB skrivet  7 december 2024 kl. 20:39:10Hittar du på dina egna nyheter? I artikeln står det ju hur tydligt som helst att Tommy Körberg vill göra andra saker så Claes Malmberg tar över står ingenting om att någon av de är sjuk...
Försök denna länk istället

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/63yPrL/claes-malmberg-sjukskriven-tvingas-stalla-in

gstone

gstone

gstone

mina föräldrar sa jag var för gammal för Disney on Ice :'(

MB

Citat från: gstone skrivet  9 december 2024 kl. 18:39:54mina föräldrar sa jag var för gammal för Disney on Ice :'(
Vill du så kan de väl inte hindra dig? Du är ju inte minderårig

gstone

Citat från: MB skrivet  9 december 2024 kl. 18:41:43Vill du så kan de väl inte hindra dig? Du är ju inte minderårig
inte min pengar

jag är arbetlös

Skokaka

Disneyfantasten

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 december 2024 kl. 22:11:45Vad var det för sorgligt med det?
Jag glömde det. Igår så var det APT. (Alltså att vi inte jobbade, då.) Och jag har helt och hållet glömt bort att det var en speciell dag. Om jag bara jobbade igår så skulle jag komma ihåg. Jag fattar inte varför det blev just igår som vi var lediga...

Nästa gång, APT! Nästa gång! >:(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 12 december 2024 kl. 22:14:40Jag glömde det. Igår så var det APT. (Alltså att vi inte jobbade, då.) Och jag har helt och hållet glömt bort att det var en speciell dag. Om jag bara jobbade igår så skulle jag komma ihåg. Jag fattar inte varför det blev just igår som vi var lediga...

Nästa gång, APT! Nästa gång! >:(
Kom ihåg: APT

gstone

Min morfar vet inte längre var han är  :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet 18 december 2024 kl. 20:43:15Min morfar vet inte längre var han är  :'(
Sorgligt, har han glömt er också? Det är så demens utvecklar sig