Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 18 december 2024 kl. 20:45:05Sorgligt, har han glömt er också? Det är så demens utvecklar sig
Nej 

men han har glömt att mormor och hans syskon är döda :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: MOA skrivet 18 december 2024 kl. 20:45:05Sorgligt, har han glömt er också? Det är så demens utvecklar sig
Han har glömt att han och mormor flyttade typ 2014 och undrar varför han är i som lägenheten och inte deras gamla hus  :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet 18 december 2024 kl. 20:46:07Nej

men han har glömt att mormor och hans syskon är döda :'(
Min gammelmorbrors fruga blev dement & hon sa att hon skulle hälsa på pappa. Gammelmorbror svarade att han hade varit död i många år, till slut blev hon övertygad men efter 5 minuter kom hon på samma idé igen

gstone

Jag har ett håll i trumhinnan :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :(

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 20 december 2024 kl. 22:52:31Jag har ett håll i trumhinnan :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :( :(
Aj då, det var inte roligt att få höra. Dessbättre är det något som läker sig själv i många fall.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Känner inte till någon som gjort detta men det är riktigt sorgligt att gå i pension & dö några år senare

gstone

Citat från: Lillefot skrivet 20 december 2024 kl. 23:20:24Aj då, det var inte roligt att få höra. Dessbättre är det något som läker sig själv i många fall.
Jag är rädd att jag kommer förlora hörseln eller få tinnitus  :-\

gstone

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 24 december 2024 kl. 19:52:30Det står inget om svenskt tal på Blu Rayn !! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

https://www.ginza.se/product/wicked/10066/#lg=1&slide=0
Jag förstår din oro, men den där utgåvan är långt ifrån redo att släppas till salu än. Uppgifterna kan därför ändras, så försök att vara tålamodig.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 24 december 2024 kl. 19:59:26Jag förstår din oro, men den där utgåvan är långt ifrån redo att släppas till salu än. Uppgifterna kan därför ändras, så försök att vara tålamodig.
Precis, och ta det med en nypa salt.  :)

gstone

Min syster är otrevlig mot mig  :'(

MOA

Sorgligt att den franska dubbningen av Montana Jones blivit otillänglig

Elios

gstone

MOA

Citat från: MOA skrivet 25 december 2024 kl. 11:16:56Sorgligt att den franska dubbningen av Montana Jones blivit otillänglig
Ett avsnitt finns faktiskt tillängligt på franska, dom enda språken som saknas är finska & italienska vilket är dåligt då italienska är det andra originalspråket