Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Rolig fakta

Startat av Skokaka, 2 februari 2023 kl. 20:42:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  3 november 2024 kl. 20:42:22Jag måste nog vara rätt modig som är nästan inte rädd för någonting i tecknat. Får se hur jag reagerar över en del saker som de flesta ser som trauma:

Bokstavligen vilken avsnitt som helst från Kurage, den hariga hunden - Inte rädd.

Tom och Jerry tar livet av sig själva i Blue Cat Blues - Näpp.

Robot Hare - Jag gäspar över dess försök att skrämma mig.

Men valrossen från Pingu? Ja, då blir jag bokstavligen SÅ rädd att mitt skelett och själ hoppar ut genom kroppen och ögonen hoppar ut genom skallen medan jag skriker i toppen av lungorna.😨
Ladda ner Clock Tower på Steam & försök att inte bli rädd för Bobby Barrows, tror seriöst att han finns bakom varje dörr

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  3 november 2024 kl. 21:13:00Ladda ner Clock Tower på Steam & försök att inte bli rädd för Bobby Barrows, tror seriöst att han finns bakom varje dörr
Sökte i hela fall hur han såg ut... Nåja, är väl bara ett skelett, inte tillräckligt läskig för att ge mig trauma, men jag skulle verkligen inte vilja bli jagad utav honom. :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  4 november 2024 kl. 20:23:55Sökte i hela fall hur han såg ut... Nåja, är väl bara ett skelett, inte tillräckligt läskig för att ge mig trauma, men jag skulle verkligen inte vilja bli jagad utav honom. :-\
Vem vill bli det?

gstone

tror kan möjligen vara queer
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

När min kompis spelade Super Mario 64 idag gjorde han så att Fuskgubben dök rakt ner i snön, visste inte att man kunde göra det ;D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  9 november 2024 kl. 21:56:22När min kompis spelade Super Mario 64 idag gjorde han så att Fuskgubben dök rakt ner i snön, visste inte att man kunde göra det ;D
Så att hans ben sticker ut ur snön? Har nog sett detta hända i olika videor. ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 10 november 2024 kl. 21:11:47Så att hans ben sticker ut ur snön? Har nog sett detta hända i olika videor. ;D
Ja men jag såg det för första gången igår LoL

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  3 november 2024 kl. 20:42:22Jag måste nog vara rätt modig som är nästan inte rädd för någonting i tecknat. Får se hur jag reagerar över en del saker som de flesta ser som trauma:

Bokstavligen vilken avsnitt som helst från Kurage, den hariga hunden - Inte rädd.

Tom och Jerry tar livet av sig själva i Blue Cat Blues - Näpp.

Robot Hare - Jag gäspar över dess försök att skrämma mig.

Men valrossen från Pingu? Ja, då blir jag bokstavligen SÅ rädd att mitt skelett och själ hoppar ut genom kroppen och ögonen hoppar ut genom skallen medan jag skriker i toppen av lungorna.😨
Och förresten, om ni undrar hur Robot Haren ser ut, så här har ni svaret. (Ledsen om han ser för creepy ut...) 

Robot Hare.jpg

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 november 2024 kl. 20:42:17Och förresten, om ni undrar hur Robot Haren ser ut, så här har ni svaret. (Ledsen om han ser för creepy ut...)

Robot Hare.jpg
Ugh så ful

Skokaka

Detta är inte direkt en "rolig" fakta, dock... Men jag gjorde i hela fall en liten experiment i Minecraft som ett liten test. Så, två grisar var inne och de får såklart en kulting efter att man har matat dom... Sen så dödade jag en utav föräldrarna, bara för att vara säker på vilken utav dom som verkligen är kultingen i vuxen ålder med säkerhet, jo, ja... Den blir ju vuxen efter några få dar, och när jag sen matar både grisen och dess förälder... Japp, dom skapade en kulting tillsammans... :o🤢🤮 

De måste verkligen uppdatera så att djuren inte gör så med sina barn längre... :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  6 december 2024 kl. 00:45:09Detta är inte direkt en "rolig" fakta, dock... Men jag gjorde i hela fall en liten experiment i Minecraft som ett liten test. Så, två grisar var inne och de får såklart en kulting efter att man har matat dom... Sen så dödade jag en utav föräldrarna, bara för att vara säker på vilken utav dom som verkligen är kultingen i vuxen ålder med säkerhet, jo, ja... Den blir ju vuxen efter några få dar, och när jag sen matar både grisen och dess förälder... Japp, dom skapade en kulting tillsammans... :o🤢🤮

De måste verkligen uppdatera så att djuren inte gör så med sina barn längre... :-\
Nä så funkar det inte i verkligen, vore bara för sjukt att ungens förälder är morsa/farsa & mormor/morfar/farmor/farfar på samma gång. Inträffade detta också i den senaste versionen av Minecraft?

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  6 december 2024 kl. 11:18:14Nä så funkar det inte i verkligen, vore bara för sjukt att ungens förälder är morsa/farsa & mormor/morfar/farmor/farfar på samma gång. Inträffade detta också i den senaste versionen av Minecraft?
Ja, det är väl den jag har. Min första Switch spel som inte har något med Mario att göra och är även det senaste som jag skaffade, förresten... Jag antar att i spelet så kan vem som helst para sig om de är samma djur, förmodligen även syskon... :-\ Undrar om de räknas som syskon förresten om en utav föräldrarna parar sig med någon annan senare och får en annan kulting, osäker om ett djur kan få mer än bara en att vara ihop med i spelet just nu...

MOA

Myrra Malmberg hette egentligen Margareta Malmberg, hon fyller också 58 år om 12 dagar

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  8 december 2024 kl. 20:33:43Myrra Malmberg hette egentligen Margareta Malmberg, hon fyller också 58 år om 12 dagar
Det var mer än jag visste, alltså att hon egentligen hette Margareta...

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 december 2024 kl. 21:09:30Det var mer än jag visste, alltså att hon egentligen hette Margareta...
många i underhälling har väl artistnamn
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"