Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Rolig fakta

Startat av Skokaka, 2 februari 2023 kl. 20:42:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 22:35:16Folk säger väl ändå pappa fortfarande ? ???
Jo men du skrev inte pappa i ditt inlägg. 

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 21:39:32och att Dick är Lucas Krüger ;D

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 22:45:23Jo men du skrev inte pappa i ditt inlägg.

Jag skrev alldeles för fort 😫😩😨😰

Ursäkta.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 22:45:23Jo men du skrev inte pappa i ditt inlägg.

Ett tips jag ogillar när folk påpekar mina stavfel eller felskrivningar  ;)

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 22:48:53Ett tips jag ogillar när folk påpekar mina stavfel eller felskrivningar  ;)
Jag förstår det, och jag kunde väl egentligen förstå vad meningen betyder också det var ju därför jag tog bort mitt inlägg men MOA han citera det...

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 22:51:45Jag förstår det, och jag kunde väl egentligen förstå vad meningen betyder också det var ju därför jag tog bort mitt inlägg men MOA han citera det...
Du får jag skälla ut MOA  ;)

MOA

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 22:57:34Du får jag skälla ut MOA  ;)
Skäll ut mig för att jag länkade en Dubstep Remix som kan passa vilken pappa som helst,roligaste som fanns när jag var 10 år

gstone

Citat från: MOA skrivet 10 november 2023 kl. 23:33:57Skäll ut mig för att jag länkade en Dubstep Remix som kan passa vilken pappa som helst,roligaste som fanns när jag var 10 år
Jag gillar inte Alfons Åberg eller hnas pappa ! >:(

MOA

Citat från: gstone skrivet 10 november 2023 kl. 23:40:02Jag gillar inte Alfons Åberg eller hnas pappa ! >:(
Inte jag heller så mycket men videon e bra

Disneyfantasten

Jag tycker Alfons Åberg är okej även om det inte tillhör mina favoriter, tyckte dock bättre om det som barn och kan ändå tycka att det är någorlunda underhållande än idag, serien kanske är riktad åt småbarn, men den behandlar iallafall barnen moget.

MOA

Hornkrönte Kungen,Drottning Grimhilde(Snövit)Maleficent & Shan-Yu e dom enda Disney antagonisterna som inte sjunger

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 22 november 2023 kl. 13:02:19Hornkrönte Kungen,Drottning Grimhilde(Snövit)Maleficent & Shan-Yu e dom enda Disney antagonisterna som inte sjunger
Kusken Barker, Cirkusdirektören, Cruella De Vil, Prins John, Madame Medusa, Sykes, Hades, Clayton, Yzma, Rourke, Kapten Gantu, Scroop, Kung Candy, Hans, Robert Callaghan och Bellwether sjunger inte heller.

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 november 2023 kl. 13:21:34Kusken Barker, Cirkusdirektören, Cruella De Vil, Prins John, Madame Medusa, Sykes, Hades, Clayton, Yzma, Rourke, Kapten Gantu, Scroop, Kung Candy, Hans, Robert Callaghan och Bellwether sjunger inte heller.
Nja, Hans har ingen egen sång men däremot sjunger han duett med Anna i ett av sångnumren.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 22 november 2023 kl. 13:23:36Nja, Hans har ingen egen sång men däremot sjunger han duett med Anna i ett av sångnumren.
Detta gör Anna till den enda prinsessan som sjungit duett med en antagonist