Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Rolig fakta

Startat av Skokaka, 2 februari 2023 kl. 20:42:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 24 februari 2025 kl. 22:10:10Tjejer är alltid normala medans killarna gör alla fysiskt löjliga saker. Enda undantagen är Anna i Frost & Mirabel Madrigal inom animation. Vi behöver fler tjejer som kan göra detta
Håller med i att vi behöver mer tjejer som gör intressant action. Håller inte med att "tjejer alltid är normala". Folk glömmer så lätt hur jävla kickass prinsessorna faktiskt var under Disneys renässans t.ex.

Folk verkar tro att alla prinsessor var en kopia av Törnrosa av någon anledning? Hon var väl den enda egentligen av alla Disney-prinsessor som verkligen inte gjorde något mer än att vara vacker, falla i koma och sedan vakna. Resten har sina beskärda delar av action, i olika nivåer, och även om grabbarna ofta får mer fysiska scener så minns jag (och jag antar många fler) prinsessornas kända scener mer.

och ALLA glömmer Kida! Hela tiden! UGH min favorit!!

MOA

Stephanie Beatriz födde barn under inspelningen av Waiting On A Miracle

MOA

När Farsan såg Skid VM kom Hasse på varje reklam :D

MOA

Tage Sköldpadda är en hona i originalversionen av Djurgården, könsbytet inträffade i den engelska dubbningen

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 14 mars 2025 kl. 11:03:40Tage Sköldpadda är en hona i originalversionen av Djurgården, könsbytet inträffade i den engelska dubbningen
Det hade jag ingen aning om.

Liksom det där med flera karaktärer i Deckar-Jack, serien är fransk, nu har jag ingen koll på hur det ligger till i franska versionen men flera karaktärer i den med manligt kön spelas av män eller är hanar i engelska versionen men har i svenska versionen gjorts om till honor och spelas även av kvinnor, detta gäller Vampyrfladdermusen, Vrålapan, Hyenan, Chihuauan, Tvättbjörnen, två av Hamstrarna/Marsvinen (det är tre stycken sådana, i engelska versionen är det bara en som är hona), Beostaren, med reservation för att jag kan ha glömt någon.

MOA

Marty Grabstein var en av 350 skådespelare som sökte rollen som Kurage Den Hariga Hunden

MOA

Inför en kommande video:

Skokaka

Idag är nog första gången där jag ser att YouTube text (autogenerad) använder : när det nämns när någon pratar, samt att "" ikonerna är tillagda. Ja, plus en punkt i slutet.

gstone

Jag fyller år på lördag  :D❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Den danska skådespelaren Lars Thiesgaard har dubbat både Nasse och Pumbaa. Så, ja, alltså så har han varit två olika Disney grisar. ;D

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 15 april 2025 kl. 23:28:54Den danska skådespelaren Lars Thiesgaard har dubbat både Nasse och Pumbaa. Så, ja, alltså så har han varit två olika Disney grisar. ;D
Min VA kompis har även spelat Luigi & Grounder
Fick precis reda på att Nis Bank Mikkelsen spelar Robotnik, måste uppdatera ranking

MOA

Alla norska vinster har gått till Jan Erik Aune

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 april 2025 kl. 11:01:12Nu är videon färdig:

https://www.youtube.com/watch?v=L9-vfBRabQU
Så... Det var ingen video utav denna boss fighten förut, va? Men ja, jag minns denna. Jag tror dock att denna Metroiden försökte att attackera Samus förut, men här så räddar den Samus från Mothra Brain och ger Samus styrkan tillbaka, av någon anledning.

En till sak som jag minns var väl att i ett spel innan så var det typ några tre små rymdvarelser som ska antingen föreställa apor eller kaniner, och så var det en rymdfågel som har en unge, och dessa var med i spelet efteråt och fick vara inne i Samus skepp.