Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Zootropolis 2

Startat av Disneyfantasten, 9 februari 2023 kl. 19:39:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2025 kl. 12:12:24Ormen heter Gary.  :)

Förresten tyckte jag det lät som Felix Engström är tillbaka som Bogo också.
Tycker förresten att björnens läte lät som Stephan Karlsén.

gstone

Citat från: Miliancool dubb skrivet  7 augusti 2025 kl. 12:00:40Låter som
judy= Hilda henze
nick = Jakob Stadell
ormen= Jesper adefelt
Jaf tycker också ormen låter som Jesper 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Efter att ha lyssnat om på ormen Garys röst i trailern så får även jag hålla med om att det låter som Jesper Adefelt, man gör lite Shaggy i rösten.

Förövrigt så hoppas jag att resten av svenska ensemblen kommer med i 2an.

gstone

enligt Shakiras twitter konto har Macaulay Culkin, Brenda Song,Patrick Warburton och Wilmer Valderrama anslutits sig till filmens rollista

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 augusti 2025 kl. 07:13:18Förövrigt så hoppas jag att resten av svenska ensemblen kommer med i 2an.
Hoppas der mex

Oskar

Citat från: gstone skrivet 11 augusti 2025 kl. 09:48:31enligt Shakiras twitter konto har Macaulay Culkin, Brenda Song,Patrick Warburton och Wilmer Valderrama anslutits sig till filmens rollista
jag tror att Fredrik Hiller en karriär som Patrick warburton på orginal version.

Disneyfantasten

gstone

Australiska fotografen, naturvårdaren och Tv-personligheten Robert Irwin har just fått rollen som an koala i filmen 

https://thedisinsider.com/2025/10/07/robert-irwin-joins-zootopia-2-as-robert-furwin/