Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Zootropolis 2

Startat av Disneyfantasten, 9 februari 2023 kl. 19:39:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

June Squibb kommer i alla fall spela judys mormor eler farmor  som ni ser i denna video
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 oktober 2025 kl. 22:32:51Det gör det ju något mer troligt, men det är fortfarande inga av de stora tidningarna (ex. Deadline).
Källa är En press release från Disney 

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 28 oktober 2025 kl. 13:01:07Källa är En press release från Disney

Det är en säker källa.
Redan utfört ~80 biobesök 2025.

gstone

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 oktober 2025 kl. 22:20:50Osäker på hur säker källa det där är. Stephanie Beatriz vet jag stämmer dock per hennes Instagram.
Här är bilder på dom nya karaktärerna

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 augusti 2025 kl. 07:13:18Efter att ha lyssnat om på ormen Garys röst i trailern så får även jag hålla med om att det låter som Jesper Adefelt, man gör lite Shaggy i rösten.

Förövrigt så hoppas jag att resten av svenska ensemblen kommer med i 2an.
i nya trailern är det inte Jesper 

Jesper kankse bara var en scarthvoice

gstone

Citat från: gstone skrivet  1 november 2025 kl. 23:15:34i nya trailern är det inte Jesper

Jesper kankse bara var en scarthvoice

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  1 november 2025 kl. 23:17:16
Milton Lynxley (lodjuret) tycker jag iallafall låter som Jan Modin, resten har jag tyvärr ingen aning om... (förutom Judy, Nick och Bogo då förstås, som all tre har samma röster som i första filmen)

Simon Axelsson

Fredrik Hallgren gör den svenska rösten till Pawbert Lynxley, som i originalversionen spelas av Andy Samberg.

https://www.instagram.com/p/DQ1leA9DSCk/?igsh=bHZ0anA3eGFhaHRm

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet  9 november 2025 kl. 14:35:32Fredrik Hallgren gör den svenska rösten till Pawbert Lynxley, som i originalversionen spelas av Andy Samberg.

https://www.instagram.com/p/DQ1leA9DSCk/?igsh=bHZ0anA3eGFhaHRm
Honom har jag då aldrig förut hört talas om, känns intressant att lära sig nya namn i dubbningar...

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 november 2025 kl. 14:43:28Honom har jag då aldrig förut hört talas om, känns intressant att lära sig nya namn i dubbningar...
Han är bäst känd för att spela Rudolf i den senaste vågen Sune- och Håkan Bråkan-filmer samt sin roll som Martin i dramaserien Bonusfamiljen och dess efterföljande långfilm.

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet  9 november 2025 kl. 14:43:28Honom har jag då aldrig förut hört talas om, känns intressant att lära sig nya namn i dubbningar...
Han har allt dubbat förut, t. ex. Grottmannen Dug. :) 

Disneyfantasten

Citat från: Erika skrivet  9 november 2025 kl. 16:53:08Han har allt dubbat förut, t. ex. Grottmannen Dug. :)
Sökte upp hans namn, han medverkade visst även i Flykten Från Kycklingfabriken.

(med reservation för att jag inte sett någon av filmerna ännu)

gstone

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet Idag kl. 12:45:55Dom svenska röstskådespelarna har signalerat affischen.

Se hur många namn ni kan klura ut :D

https://www.instagram.com/p/DRJ-NRCglu0/?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Handstilen var svår att tyda, men jag kunde skymta Hilda Henze, Jakob Stadell, Robert Cronholt, Jan Modin, Anton Raeder, Rennie Mirro, Fredrik Hiller och Eric Bibb.

Mer klartecken lär vi få när filmen väl kommit.