Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Zootropolis 2

Startat av Disneyfantasten, 9 februari 2023 kl. 19:39:59

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 15:05:41Handstilen var svår att tyda, men jag kunde skymta Hilda Henze, Jakob Stadell, Robert Cronholt, Jan Modin, Anton Raeder, Rennie Mirro, Fredrik Hiller och Eric Bibb.

Mer klartecken lär vi få när filmen väl kommit.
Samma här, samt Ana Gil de Melo Nascimento, Andreas Nilsson (tror jag...), Erik Haag, Pär Lernström, Sanna Bråding, Joel Valois, Sabina Valois, Fatima Jelassi, Figge Norling (tror jag...) och Samanda Ekman (tror jag...).

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: Erika skrivet Idag kl. 15:33:57Samma här, samt Ana Gil de Melo Nascimento, Andreas Nilsson (tror jag...), Erik Haag, Pär Lernström, Sanna Bråding, Joel Valois, Sabina Valois, Fatima Jelassi, Figge Norling (tror jag...) och Samanda Ekman (tror jag...).
Pär Lernström, Sanna Bråding, Joel Valois, Sabina Valois, Fatima Jelassi och Samantha Ekman har jag då aldrig någonsin förut hört talas om...

Men, Ana Gil De Melo Nascimento, Erik Haag och Figge Norling vet jag vilka det är, de var faktiskt med i första filmen så förmodligen repriserar de sina roller här, och fantastiska Andreas Nilsson har medverkar i massvis av dubbningar genom åren.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 20:39:09Pär Lernström, Sanna Bråding, Joel Valois, Sabina Valois, Fatima Jelassi och Samantha Ekman har jag då aldrig någonsin förut hört talas om...

Men, Ana Gil De Melo Nascimento, Erik Haag och Figge Norling vet jag vilka det är, de var faktiskt med i första filmen så förmodligen repriserar de sina roller här, och fantastiska Andreas Nilsson har medverkar i massvis av dubbningar genom åren.
Jag känner till alla utom  Samantha Ekman

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 20:39:09Pär Lernström, Sanna Bråding, Joel Valois, Sabina Valois, Fatima Jelassi och Samantha Ekman har jag då aldrig någonsin förut hört talas om...

Pär Lernström var i Inside Out 2 han är en av  sverige sörsta kändisar enligt an arikel jag läste

gstone

Sabina Valois gjord rösten til Askungen i  Descendants 4

hon lätt faktiskt väldigt like Brandy