Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Toy Story 5

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 19:58:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 20 maj 2026 kl. 21:34:05Disneyfantasten i detta tråden har hade blivit kontaktad av Stefan frelander själv som Stefan frelander sa nej till filmen och det blev intressant vet tar över efter honom.
intressant n'r hände detta ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2026 kl. 21:35:54Den förstnämnda har inte dubbat särskilt mycket och den andrenämnda har inte dubbat på åratal.

(du föreslog båda för att de dubbat Wallace Shawn)
Jag säger inte att det är troligt men jag kan förslå ändå

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 maj 2026 kl. 21:35:54Den förstnämnda har inte dubbat särskilt mycket och den andrenämnda har inte dubbat på åratal.

(du föreslog båda för att de dubbat Wallace Shawn)
Lars Lind är typ hundra nu

gstone

Citat från: Oskar skrivet 20 maj 2026 kl. 21:34:05nej jag har läst att Disneyfantasten i detta tråden har hade blivit kontaktad av Stefan frelander själv som Stefan frelander sa nej till filmen och det blev intressant vet tar över efter honom.
när hände detta ?

Länk ?

gstone

Citat från: Oskar skrivet 20 maj 2026 kl. 21:34:05nej jag har läst att Disneyfantasten i detta tråden har hade blivit kontaktad av Stefan frelander själv som Stefan frelander sa nej till filmen och det blev intressant vet tar över efter honom.
måste missat detta  :-[