Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Toy Story 5

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 19:58:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 27 juli 2026 kl. 19:04:07Är det någon som vet ungefär när denna filmen kommer till Disney+?
Jag är inte helt säker men skulle gissa september, antagligen samma månad som den också släpps på DVD & Bluray.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 juli 2026 kl. 19:21:08Jag är inte helt säker men skulle gissa september, antagligen samma månad som den också släpps på DVD & Bluray.
Om Disney fortsätter att släppa sina filmer på Blu Ray och dvd i Sverige  :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 27 juli 2026 kl. 21:01:00Om Disney fortsätter att släppa sina filmer på Blu Ray och dvd i Sverige  :-\
Ser inga tecken på att de slutar än i varje fall. Djävulen bär Prada 2 släpps 3e augusti och The Mandalorian and Grogu den 28e september.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 58

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 27 juli 2026 kl. 23:22:52Ser inga tecken på att de slutar än i varje fall. Djävulen bär Prada 2 släpps 3e augusti och The Mandalorian and Grogu den 28e september.
tack gode gud, då har jag anledning att fortsätta leva
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"