Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Toy Story 5

Startat av Marcusen, 9 februari 2023 kl. 19:58:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Mer info om filmen 

https://www.comingsoon.net/movies/news/1988624-toy-story-5-new-plot-details-woody-buzz-argue-again

skurken är en Ipad här är en bild på henne

denna artikel bekräfta även att  Mr. Potato Head kommer ha dialog Dom Rickles bortgång till trots
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Elios

Citat från: gstone skrivet 13 juni 2025 kl. 20:27:07Mer info om filmen

https://www.comingsoon.net/movies/news/1988624-toy-story-5-new-plot-details-woody-buzz-argue-again

skurken är en Ipad här är en bild på henne

denna artikel bekräfta även att  Mr. Potato Head kommer ha dialog Dom Rickles bortgång till trots
Det är väl bara en prototyp?

gstone

Här är filmens skurk

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2025 kl. 23:03:39Här är filmens skurk
Säkert en tvist, han ser gullig ut för att vara antagonist

gstone

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2025 kl. 23:31:39Säkert en tvist, han ser gullig ut för att vara antagonist
Hon

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 16:58:42Så både Lars Dejert och Björn Gedda är döda och kan inte repisera sina rollr i den svenska dubbningeb av denna film :'( :'( :'(
Är det inte Björn Granath nu menar?

(Björn Gedda är i skrivande stund fortfarande vid liv)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 17:02:39(Björn Gedda är i skrivande stund fortfarande vid liv)
jag tönkte fel :D

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 17:02:39Är det inte Björn Granath nu menar?

(Björn Gedda är i skrivande stund fortfarande vid liv)
vet inte varför jag trode det

MOA

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 17:16:24vet inte varför jag trode det
Björn Gedda har inte dubbat på många år nu va? Han är troligen pensionerad

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 19:01:16Björn Gedda har inte dubbat på många år nu va? Han är troligen pensionerad
Så tänker jag också, Björn Gedda dubbade ilska i Disney Infinity som Björn Granath dubbade i första Insidan Ut, och i 2an är han ersatt av Ole Ornered.