Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Ethel & Ernest

Startat av Mathilda Gustafsson, 21 mars 2023 kl. 22:55:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Har Ethel & Ernest från 2016 dubbats? Tryggare kan ingen vara som är en adoption av samma författare fick ju en svensk dubbning.

Daniel Hofverberg

Jag hittar inget som tyder på att Ethel & Ernest släppts eller sänts i Sverige överhuvudtaget, vare sig i dubbad eller textad form. Den har inte granskats av Statens Medieråd, och jag hittar inga referenser till den i vare sig Svensk Mediedatabas, KBs tidningstjänst eller Svensk Filmdatabas. :(

Visserligen ser det ut som att filmen finns tillgänglig att hyra och köpa digitalt på Apple iTunes i Sverige (åtminstone såvitt jag kan se utan att faktiskt ha appen), men där har filmen varken svenskt tal eller svensk text - enligt specifikationerna verkar den bara ha engelskt tal samt engelsk, fransk och italiensk text.