Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Trolls 3

Startat av gstone, 31 mars 2023 kl. 23:07:12

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Tänk att alla dom här kändisarna är i filmen :D

CitatAnna Kendrick, Justin Timberlake, Camila Cabello, Eric André, Amy Schumer, Andrew Rannells, Troye Sivan, Daveed Diggs, Kid Cudi, Zosia Mamet, Zooey Deschanel, Christopher Mintz-Plasse, RuPaul Charles, Aino Jawo, Caroline Hjelt, Kenan Thompson, Anderson .Paak, Kunal Nayyar, Ron Funches.

gstone

Den här filmen kommer väl att dubbas ? :-\

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 29 juni 2023 kl. 11:49:20Den här filmen kommer väl att dubbas ? :-\
Om den kommer till Sverige kan vi nog vara 98% säkra på det.

Dock händer det ju i undantagsfall att filmer inte alls kommer till Sverige, men det är väl ganska sällsynt nuförtiden när det gäller de riktigt stora filmbolagen.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juni 2023 kl. 12:02:07Om den kommer till Sverige kan vi nog vara 98% säkra på det.

Dock händer det ju i undantagsfall att filmer inte alls kommer till Sverige, men det är väl ganska sällsynt nuförtiden när det gäller de riktigt stora filmbolagen.
Vi vet att den ska komma till sverige ;)

gstone

Har ni sett Poppys syster ? Trolls Band Together | November 17th on Twitter:

gstone

Det här svaret gjord mig väldigt glad :D :D

gstone

Vad tycker ni om Poppys syster ?

Viva from trolls band together by sentinel4000 on DeviantArt

gstone

Ska vi kankse flytta tråden nu jag jag fått veta att filmen ska dubbas ? ??? ;)

Elios

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 juni 2023 kl. 20:37:09Hoppas Mimmi Sandén är med igen.
Det hoppas jag verkligen med också,

Och jag trot sannolikhet är väldigt stor  :D

Hon har ju spelat Poppy i samtliga sammanhang så här långt.

Vilket innebär två filmer, två hela Streaming serier och två dvd jul speciellar.

gstone

Om man ser Mutant Mayhem på bio för man se en helt ny trailler den här filmen.

Trailern också dubbade !

Jag blev jätte glad när jag dåg trailern den verkar jättebra.

Men detta är trailer som bara visas på bio !

I alla fall än så länge.

Så om ni vill se den måste ni se Mutant Mayhem på bio ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  2 augusti 2023 kl. 18:38:08Så om ni vill se den måste ni se Mutant Mayhem på bio ;D
Dock med förbehållet att trailers verkar sättas individuellt för varje biograf, så att det förmodligen skiljer sig åt mellan olika biografer - så att just den trailern visades när du gick och såg Mutant Enemy behöver inte betyda att samma trailers visas på alla biografer...

Men vi får se, jag har tänkt att gå och se filmen inom kort; så får vi se om jag får se samma trailer eller inte.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  2 augusti 2023 kl. 19:52:52Dock med förbehållet att trailers verkar sättas individuellt för varje biograf, så att det förmodligen skiljer sig åt mellan olika biografer - så att just den trailern visades när du gick och såg Mutant Enemy behöver inte betyda att samma trailers visas på alla biografer...

Men vi får se, jag har tänkt att gå och se filmen inom kort; så får vi se om jag får se samma trailer eller inte.
Då kankse den visas framför någon annan familj film du ser  ;)

Hoppad du får se den.