Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Askungen 2 Drömmen Slår In

Startat av Disneyfantasten, 1 april 2023 kl. 21:48:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Ser denna film av en anledning: Lizette Pålsson.

moviefan

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  1 april 2023 kl. 21:49:41Underbar insats va?

Absolut, kan nog vara min personliga favorit-prestation av en Disney-prinsessa någonsin.

Disneyfantasten

Citat från: moviefan skrivet  1 april 2023 kl. 21:49:31Jag gillar 3an bättre  :)

Samma här, den har bättre story och känns mer som en långfilm om man jämför med 2an.

Fred

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 april 2023 kl. 22:07:51Samma här, den har bättre story och känns mer som en långfilm om man jämför med 2an.
Håller med.

Även om Askungen 3 är lite långtråkig på sina håll är det ändå en av de bättre disneyuppföljarna.

Disneyfantasten

Efter att ha sett om denna film 25 maj 2023 så får jag medge att Gunilla Åkesson är bra som Gudmodern, detsamma gäller även Ulf Källvik som Hertigen.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 13 april 2023 kl. 15:04:02Efter att ha sett om denna film 25 maj 2023 så får jag medge att Gunilla Åkesson är bra som Gudmodern, detsamma gäller även Ulf Källvik som Hertigen.
:D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"