Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Favorit låtskrivare/ låt kompositör ?

Startat av gstone, 2 april 2023 kl. 12:59:38

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Mina två favorit låtskrivare/låtkompositörer är Alan Menken och Stephen Schwartz.

Jag älskar deras verk.

Vilka är era favoriter ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

moviefan

Citat från: gstone skrivet  2 april 2023 kl. 12:59:38Mina två favorit låtskrivare/låtkompositörer är Alan Menken och Stephen Schwartz.

Jag älskar deras verk.

Vilka är era favoriter ?

Jag är ett stort fan av James Horner och  Hans Zimmer  ;)

gstone

Citat från: moviefan skrivet  2 april 2023 kl. 15:16:08Jag är ett stort fan av James Horner och  Hans Zimmer  ;)
Jag vill inte vara otrevlig men jag tror du missuppfattade frågan. :-\

Ska jag förklara ? :)

moviefan

Citat från: gstone skrivet  2 april 2023 kl. 16:37:50Jag vill inte vara otrevlig men jag tror du missuppfattade frågan. :-\

Ska jag förklara ? :)

Visst  ;)

gstone

Citat från: moviefan skrivet  2 april 2023 kl. 19:42:56Visst  ;)
Jag menade inte folk som gär bacjground musik till filmer.

Jag menade sådan som skriv låtar och skriv melodier som till film musikaler , sångare , band eler musikal teater.

Dom jag valde gör sånger till musikal teater och filmer men det kan också var låtar till arister.

Det kan vara text , musik eller båda.

Hoppas du förstör.

Låtar inte score.