Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Vaiana (Moana) - Live-actionversion

Startat av gstone, 3 april 2023 kl. 19:42:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: gstone skrivet 24 mars 2026 kl. 12:43:43Den fanns på den officiella Disney sverige YouTube-sida, så den var inte olagligt uppladdad eller något sånt ? :o
Känns Som gstone var den enda som såg den

gstone

Citat från: MOA skrivet 24 mars 2026 kl. 17:01:28Känns Som gstone var den enda som såg den
jag såg inte hela tyvärr, jag skulle spara den till senare idag :'( :'( :'(då var den borta
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 24 mars 2026 kl. 16:50:24I morse la Disneys svenska Youtube kanal upp en svensk dubbade trailer på Vaiana(2026) efter ungefär en timme togs den bort den , på eftermiddagen la dom upp en textade trailer istället, men dom har inte lagt upp den dubbade trailer igen
jag undrar vad Disney håller på med ena stunden trailer med svensk dubbning sedan bytta ut till svensk text istället för dubbning.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 24 mars 2026 kl. 18:20:30jag undrar vad Disney håller på med ena stunden trailer med svensk dubbning sedan bytta ut till svensk text istället för dubbning.
obegripligt

gstone

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 24 mars 2026 kl. 21:20:39den dubbade trailern finns nu på disney Sverigeshemsida

https://www.disney.se/filmer/vaiana-2026
Låter som Irene Lindh är Farmor och Björn Bengtsson är Maui, jag är däremot inte lika säker på Vaiana.