Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Frågor om dubbningar

Startat av Disneyfantasten, 29 april 2023 kl. 21:50:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar

Citat från: moviefan skrivet 29 september 2024 kl. 15:03:00Vilket bolag har dubbat Buddies filmerna ?  Jag har Valpgänget i Alaska, den är min favorit. Har även sett allra första filmen Airbud från 90 talet.
känner du igen röster och om du känner igen röster kan du skriva i personliga meddelanden på dubbningshemsidan till mig eller på denna sida vilka skådespelare är det kan man ta slut satserna vilket Studio som är dubbstudio på dom filmer.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 29 september 2024 kl. 15:24:24känner du igen röster och om du känner igen röster kan du skriva i personliga meddelanden på dubbningshemsidan till mig eller på denna sida vilka skådespelare är det kan man ta slut satserna vilket Studio som är dubbstudio på dom filmer.
Jag had just beställt dom 😂😂😅

kommer inte än på några dagar  ;)
Dessutom är det helg  :D ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Vill veta mer om dubbningen på VHSen Yogi Bear och Storviltsjägarna ?

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 29 september 2024 kl. 15:45:37Vill veta mer om dubbningen på VHSen Yogi Bear och Storviltsjägarna ?
Jag vill minnas att det är följande...

Yogi Björn - Olav F. Andersen
Bobo Björn - Staffan Hallerstam

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 september 2024 kl. 16:14:37Jag vill minnas att det är följande...

Yogi Björn - Olav F. Andersen
Bobo Björn - Staffan Hallerstam
Och jag hittade en rollista för den andra kassetten i denna :) trådhttps://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=14280.0

MOA

Detta kommer säkert att gå ifrån ämnet men jag behöver dom bästa citaten från Johan Hedenberg till en hyllningsvideo. Dessa 2  sticker ut i mitt huvud:
Jag kan inte! Jag ska ha barn snart!(Luigi)
Många citat från Robotnik

gstone

Är vi säkra på att Wicked(2024) kommer dubbas till svenska ?

Disneyfantasten

@Oscar Isaksson 

Förlåt om du tycker jag är tjatig men jag är nyfiken på hur det har gått med svaren på frågorna?  :)

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  2 oktober 2024 kl. 19:58:12Detta kommer säkert att gå ifrån ämnet men jag behöver dom bästa citaten från Johan Hedenberg till en hyllningsvideo. Dessa 2  sticker ut i mitt huvud:
Jag kan inte! Jag ska ha barn snart!(Luigi)
Många citat från Robotnik
"Sk!t i landet! Jag vill leva!" - Kent Mansley.

och många från Dr. Drakken och Kapten Haddock....

- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  2 oktober 2024 kl. 20:29:04"Sk!t i landet! Jag vill leva!" - Kent Mansley.

och många från Dr. Drakken och Kapten Haddock....
Kent Mansley, säger han samma citat som Kenneth Milldoff

gstone

Vad innehåller denna VHS ?

Och vem tror ni kan ha stått för dubbningen ?

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 oktober 2024 kl. 10:19:33Vad innehåller denna VHS ?

Och vem tror ni kan ha stått för dubbningen ?
Fanns på Youtube & jag tror att det var en dubbning av Sun Studio

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 oktober 2024 kl. 11:10:34Fanns på Youtube & jag tror att det var en dubbning av Sun Studio
Trodde först det var en Public domain VHS 

men sen såg jag Hanna Barbara logo 

gstone

Idag kom serien ut för 15 år sedan 

Så jag frågar vilka var dom svenska rösterna ?

MOA

Citat från: gstone skrivet  4 oktober 2024 kl. 09:12:58Idag kom serien ut för 15 år sedan

Så jag frågar vilka var dom svenska rösterna ?
3D Animationen är mycket bättre i dom gamla filmerna, blä!