Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Frågor om dubbningar

Startat av Disneyfantasten, 29 april 2023 kl. 21:50:05

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Erika skrivet 24 januari 2026 kl. 23:27:59Han har dubbat (eller snarare dubbade då han inte är i livet längre) mer än vad man tror. :)
hade en lärare med samma efternamn och en av samma förnamn, i gymnasist ??? ???

Tror du dom var släkte ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Vilka är dom svenska rösterna i Dot Och Koala ?

gstone

Vet någon något om rösterna i denna film ?

Dem är av Filmimatiom, men har ingen relation till dem andra Snövit film dom gjord flera år senare 

MOA

Finns det röster som ni gillar trots att dom är opassande för karaktärerna? Behöver inte vara riktigt malplacerad men ändå opassande

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 28 januari 2026 kl. 00:10:18Vet någon något om rösterna i denna film ?

Dem är av Filmimatiom, men har ingen relation till dem andra Snövit film dom gjord flera år senare
Jag har tyvärr inte Snövits dotter i min ägo, och den verkar märkligt nog inte finnas hos Svensk Mediedatabas, så jag kan inte beställa studiekopia via Kungliga Biblioteket heller för att se den. Den verkar heller inte finnas på Tradera, så jag har tyvärr inget sätt att kolla upp det just nu. :(

Kanske @Oscar Isaksson vet något om filmen?

Oscar Isaksson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 28 januari 2026 kl. 11:28:24Jag har tyvärr inte Snövits dotter i min ägo, och den verkar märkligt nog inte finnas hos Svensk Mediedatabas, så jag kan inte beställa studiekopia via Kungliga Biblioteket heller för att se den. Den verkar heller inte finnas på Tradera, så jag har tyvärr inget sätt att kolla upp det just nu. :(

Kanske @Oscar Isaksson vet något om filmen?
Tyvärr vet jag inte om den svenska dubbningen. Det är en av de filmer jag söker och frågade efter i ett ett inlägg från september. https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?msg=234204

Daniel Hofverberg

Citat från: Oscar Isaksson skrivet Igår kl. 13:25:11Tyvärr vet jag inte om den svenska dubbningen. Det är en av de filmer jag söker och frågade efter i ett ett inlägg från september. https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?msg=234204
Det var synd. Oturligt nog ser jag att filmen fanns på Tradera för några dagar sedan, som jag precis missat; och som gick för 120 kr. :(

Oscar Isaksson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 13:52:17Det var synd. Oturligt nog ser jag att filmen fanns på Tradera för några dagar sedan, som jag precis missat; och som gick för 120 kr. :(
Ja den missade jag också. Hade tittat på den och Thundarr :(

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Igår kl. 13:52:17Det var synd. Oturligt nog ser jag att filmen fanns på Tradera för några dagar sedan, som jag precis missat; och som gick för 120 kr. :(
jag föeslkt köpa den med